ضعف غربی ها از زمان بروز کرونا بیش از پیش مشخص شد 

یاسوج- ایرنا- امام جمعه موقت یاسوج گفت: ضعف، ناتوانی و فلاکت غربی ها اعم از آمریکا و اروپایی ها از زمان بروز بیماری کرونا بیش از پیش برای مردم دنیا و ملت ایران مشخص شد. 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: عده ای در کشور پیوسته اعلام می کردند که یکی از راهکارهای مهم برای کاهش مسائل و مشکلات کشور به ویژه در زمینه اقتصادی برقراری ارتباط با آمریکا و اروپایی هاست.     

وی افزود: پس از اثبات ضعف، ناتوانی و فلاکت آمریکا و اروپایی ها باید این افراد نیز درس عبرت گرفته و هرگز ذره ای چشم امید به غربی ها نداشته باشند. 

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: کاهش مسائل و مشکلات کشور از جمله در عرصه اقتصادی منوط به تکیه هر چه بیشتر بر ظرفیت ها و  توانمندی های داخلی و استفاده بهینه تر از آنها خواهد بود.     

حجت الاسلام موسوی اعظم با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان، عنوان کرد: شورای نگهبان جزو نهادهای مهم، تأثیرگذار،  انقلابی و حاکمیتی کشور است. 

وی ابراز داشت: دادن نسبت های ناروا به برخی مسؤولان اجرایی، علمای دینی و روحانیان کهگیلویه و بویراحمد به طور گسترده بین بخش عمده ای از قشرهای مختلف مردم این استان رواج دارد.    

امام جمعه موقت یاسوج گفت: چنین اقدامی بدون کوچکترین سند، مدرک، تحقیق یا بررسی از سوی مردم کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود و به همین دلیل نیز بی پایه و اساس است.  

حجت الاسلام موسوی اعظم اظهار داشت: کاهش یا رفع این معضل مهم در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند انجام کار فرهنگی گسترده از سوی  متولیان امر است. 

   

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha