۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 83857472
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وقوع ۲ فقره حادثه رانندگی در اصفهان ۲۰ مصدوم برجا گذاشت

اصفهان- ایرنا- واژگونی یک دستگاه مینی بوس و برخورد یک دستگاه وانت نیسان با پراید در  اتوبان صفه به سمت سپاهان شهر در روز پنجشنبه ۲۰ مصدوم بر جا گذاشت.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت هفت و ۹ دقیقه صبح امروز به اورژانس ۱۱۵ اعلام و به دنبال آن ۱۰ واحد امدادی از اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

غفور راستین افزود:  در حادثه اول،  ۱۴ نفر از سرنشینان مینی بوس شامل ۲ زن و ۱۲ مرد مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات اورژانسی به بیمارستان‌های الزهرا (س) و کاشانی منتقل شدند.

وی گفت: همچنین بر اثر برخورد یک دستگاه وانت نیسان با پراید در اتوبان صفه اصفهان ۶ نفر مصدوم شدند که ۲ زن و چهار مرد بودند.

سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: عامل واژگونی مینی بوس یک دستگاه سواری سمند بود که از صحنه متواری شد و دقایق بعد با اطلاع مردم و هوشیاری پلیس در محدوده سپاهان‌شهر متوقف و به توفقگاه منتقل شد.

وی اضافه کرد: وضعیت راننده سمند و شرایط روحی و روانی وی در حال بررسی است و دلیل سانحه پس از بررسی‌های لازم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: صحنه تصادف در حال پاک سازی است اما نیاز است که رانندگان با صبر و حوصله بیشتری از این محدوده عبور کنند.

صفه یکی از پرتردد ترین پایانه های مسافربری اصفهان در جنوب این کلانشهر است که به طور متوسط روزانه حدود یکصد هزار مسافر از آن جا به جا می شوند.
کلانشهر اصفهان ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

  

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha