۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 83855240
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۶ نفر برتر رقابت‌های قرآنی اوقاف در ارومیه معرفی شدند

ارومیه - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ارومیه ۴۵ نفر به رقابت پرداختند، گفت: ۲۶ نفر نخست این رقابت‌ها در بخش برادران و خواهران معرفی و برای حضور در مسابقات استانی انتخاب شدند.

حجت الاسلام ناصر جوانبخت روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد نرجس‌خاتون ارومیه در رشته های حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن، قرائت، ترتیل و اذان در بخش خواهران و برادران برگزار شد.

وی اضافه کرد: محمد محمدی، محمد خلیلی و عبدالواحد یوسف زاده در بخش برادران و هنگامه علیزاده، ناهیده شادبخش و زهرا محمدپور در بخش خواهران رشته ترتیل این مسابقات موفق به کسب مقام های نخست تا سوم شدند.

وی بیان کرد: بابک ولیزاده، بهزاد رحیمی و سعید امامی و امیر کوزه فروش در بخش برادران و رقیه میرزایی و سمیرا مهدیان در بخش خواهران رشته قرائت به ترتیب رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در رشته حفظ ۱۰ جزء نیز لیا صادقی، زهرا رضایی و زهرا آقازاده در بخش خواهران مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

حجت الاسلام جوانبخت گفت: علی نوری و بهرام شاه ویران در رشته حفظ ۲۰ جزء حائز رتبه های برتر شدند.

وی ادامه داد: امید قاسمی در بخش برادران و فاطمه نجفقلیان، ناهید باهوش و الناز حاتمی در بخش خواهران رشته حفظ پنج جزء رتبه نخست را به دست آوردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی افزود: علیرضا عیوضی و عبدالقادر میرزایی نیز در بخش برادران رشته حفظ کل رتبه اول و دوم را کسب کردند.

وی بیان کرد: وحید سیاح، رضا جسور و چشمعلی تقی پور نیز در رشته اذان این دوره از رقابت ها رتبه های نخست تا سوم را کسب کردند.

در مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه برگزیدگان و قاریان و حافظان برتر نیز حضور دارند که حضور آنها باعث ترویج بیشتر فرهنگ قرآنی در جامعه و بین علاقه مندان به قرآن می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha