۴۸ کلاس درس در دلیجان آماده بهره‌برداری شد

خمین - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش دلیجان از افزوده شدن ۴۸ کلاس درس به فضای آموزشی این شهرستان خبر داد و گفت: این کلاس‌ها از جمله اقدامات انجام شده در دولت و تدبیر و امید در این شهرستان است که به زودی در سفر وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری می‌رسند.

مهدی دلاوری روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهار واحد آموزشی دولتی‌ساز و خیرساز در دلیجان با اعتبارات دولتی و کمک خیران همزمان با سفر وزیر آموزش و پرورش به استان مرکزی در  شهرستان دلیجان به  بهره ‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: برای سه واحد آموزشی نیمه تمام خیرساز نیز مناقصه برگزار و در زمینه انتخاب پیمانکار اقدام شده است و پیش‌بینی می‌شود این واحدها تا سال تحصیلی ۱۴۰۱ تکمیل و به بهره برداری برسند. 
 مدیر آموزش و پرورش دلیجان اظهار داشت: این شهرستان با افزایش جمعیت دانش‌آموزی مواجه است و ۱۰۰ کلاس درس به ویژه در مقطع ابتدایی کمبود دارد.
وی افزود :  ۱۶ واحد آموزشی در دلیجان به‌صورت ۲ شیفت فعالیت دارند و این امر مشکلات زیادی برای فراگیران و اولیا در پی داشته است.
مدیر آموزش و پرورش دلیجان بیان کرد: ورود اتباع خارجه و مهاجران از دیگر شهرهای کشور نیز مشکلات آموزشی دلیجان را بیشتر کرده  که باید با همفکری و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی این مشکل حل شود .
دلیجان در جنوب استان مرکزی واقع شده و دارای ۹ هزار و ۳۵۰ دانش آموز و ۸۰ واحد آموزشی است.


 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha