سه‌میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در جاده‌های خوزستان ثبت شد

اهواز - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از سه میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در جاده‌های این استان به ثبت رسیده‌است.

غلامعباس بهرامی‌نیا شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز در این مدت در جاده های رفت و برگشت بندر امام خمینی(ره) - ماهشهر،  اهواز - بندر امام خمینی(ره)، اهواز - رامهرمز، شوش - اندیمشک، آبادان - دارخوین همچنین مسیر رفت و برگشت شادگان - دارخوین و ماهشهر - هندیجان ثبت شده است.

وی ادامه داد : ۲۴۰ سامانه حمل و نقل هوشمند شامل تردد شمار، دوربین نظارتی، تابلوی پیام متغیر، سامانه‌های ثبت تخلف و ایستگاه‌های تکرار کننده و ثابت بیسیم و بیش از ۴۰۰ سامانه ردیاب خودرویی در محورهای استان خوزستان فعال است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه میانگین سرعت ثبت شده در جاده های این استان  ۷۶ کیلومتر بر ساعت بوده است خاطر نشان کرد : میانگین سرعت در محورهای پرتخلف  ۸۸ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

خوزستان با ۱۴ هزار کیلومتر جاده به دلیل وسعت ، وجود مرزهای آبی و خاکی و ترانزیتی بودن جاده‌های آن تردد بسیار بالایی دارد.

سالیانه ۱۲۰ میلیون تردد در جاده‌های اصلی خوزستان ثبت می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha