۲۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 83851276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: دستگاه‌های قزوین در جذب تسهیلات کرونایی شتاب کنند

قزوین- ایرنا- معاون استاندار و جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در جذب تسهیلات کرونایی عقب هستند و باید با شتاب بیشتری برای رسیدگی به پرونده‌ها اقدام کنند.

منوچهر حبیبی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: ستاد ملی مقابله با کرونا به منظور جبران خسارت کسب و کارها در بخش‌های تولیدی، صنعتی، کشاورزی،  خدماتی و حمل و نقل، تسهیلات ویژه‌ای را به استان‌ها اختصاص داده است.

وی تسهیلات کرونایی اختصاص یافته به استان قزوین را ۷۳۱ میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: واحدها و  کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا باید حداکثر تا پایان تیرماه در سامانه‌ای که به همین منظور در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اختصاص یافته، ثبت نام کنند.

حبیبی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی متولی و مرتبط به ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، شرکت شهرک‌ها، میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری‌ها، سازمان تاکسیرانی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ورزش و جوانان باید به توجه به زمان تعیین شده با سرعت موارد درخواستی ثبت نام کنندگان را بررسی و کارشناسی کرده و در سامانه ثبت و تایید نهایی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید حداکثر تا پایان مردادماه نسبت به رسیدگی پرونده‌ها و پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها و ارزیابی‌ها نشان دهنده روند کند ثبت‌نام‌ها، بررسی و رسیدگی کارشناسی دستگاه‌های اجرایی و روند پرداخت توسط بانک‌ها است، افزود: باید دستگاه‌هایی اجرایی و بانک‌ها با سرعت عمل بیشتری وارد عمل شده و روند جذب اعتبارات و تسهیلات را تسریع کنند.

حبیبی یادآور شد: این تسهیلات با نرخ سود ۱۲ درصد و مدت زمان باز پرداخت ۲ ساله در نظر گرفته شده است و باید برای جذب آنها با اهتمام بیشتری اقدام کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha