۱۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۹:۱۳
کد خبر: 83842909
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت هزار نفر در رزمایش پایگاه‌محور استان مرکزی مشارکت کردند

اراک - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: هشت هزار نفر از بسیجیان ۱۲ ناحیه مقاومت این استان روز جمعه در رزمایش دسته‌های رزمی پایگاه محور مشارکت کردند.

سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی»  در گفت و گو با ایرنا افزود: رزمایش دسته‌های رزمی پایگاه‌محور همزمان با میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در سراسر کشور و با ابلاغ سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به سپاه‌های استانی در مدت ۲۴ ساعت برگزار شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بسیج برآمده از متن مردم است و در چهل سال اخیر در تامین امنیت کشور موثر بوده‌اند و در این رزمایش نیز با سازماندهی عناصر مردمی برای دفاع محلی و ارتقای امنیت نقطه به نقطه در شهرها، توانستند اهداف این رزمایش را محقق کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: اجرای شامگاه یاد یاران، نشست تعاملی با هیات امنای مساجد، جشن میلاد حضرت رضا (ع)، برگزاری نماز جماعت، توزیع ماسک و مواد بهداشتی در برخی محلات به صورت پایگاه محور و اجرای گشت رضویون بخشی از برنامه‌های این رزمایش بود.

سرهنگ پاسدار گودرزی اظهار داشت: رمز این رزمایش یا علی بن موسی الرضا (ع) انتخاب شده بود و ماموریت دسته‌های رزمی پایگاه‌محور در رزمایش دفاعی، امنیتی و امداد و نجات بود که با موفقیت کامل انجام شد.

وی عنوان کرد: حضور بسیج در سراسر کشور به‌عنوان یک عامل بازدارنده مهم همواره در طول انقلاب اسلامی باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده و این بار هم بسیج بار دیگر با حضور به موقع خود خط بطلانی بر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان به خصوص تحریکات معاندین در فضای مجازی کشاند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: بسیجیان در طول انقلاب با حضور آگاهانه خود در صحنه‌های مختلف همواره نشان داده‌اند به‌عنوان مجاهدان فی سبیل الله برای دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی آمادگی کامل دارند و در این رزمایش هم آمادگی خود را به خوبی به رخ کشاندند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرشتان دارای بیش از یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha