۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۹
کد خبر: 83838348
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شیری: سبک بازی‌ام تغییر کرده است

۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۹
کد خبر: 83838348
شیری: سبک بازی‌ام تغییر کرده است

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که سبک بازی خود را تغییر داده است تا بیشتر در حملات مشارکت داشته باشد.

مهدی شیری در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست و دوم لیگ برتر، احتمال سقوط پیکان به دسته پایین‌تر، تغییر سبک بازی اش و ... صحبت‌هایی را انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید.

ابتدا در مورد بازی با پیکان صحبت کن؟

فکر می‌کنم بعد از از سه، چهار ماه بازی سختی بود. تیم ما در شرایط ۱۰۰ درصد وجود نداشت اما با این حال ما پرسپولیس هستیم و در هر مسابقه باید برای پیروزی به زمین برویم. خیلی مهم بود که سه امتیاز بازی با پیکان را بگیریم.

خیلی‌ها فکر می‌کردند که پرسپولیس راحت‌تر از این پیکان را شکست بدهد، نظر خودت چیست؟

 اتفاقاً پیکان تیم خوب و قابل احترامی است. بالاخره آنها هم تلاش می‌کنند تا در هر مسابقه پیروز شوند. اما ما چون تیم حرفه‌ای هستیم از موقعیت‌های خودمان بهتر استفاده کردیم و برنده شدیم.

با باختی که پیکان مقابل پرسپولیس داشت بیشتر به سقوط نزدیک شد.

من بازیکن سابق پیکان هستم و دوست دارم که موفقیت این تیم را ببینم. این ناراحت کننده است که پیکان قعرنشین است. امیدوارم نتایج لازم را در بازی‌های آینده بگیرند و در لیگ برتر بمانند.

از عملکرد خودت در بازی با پیکان راضی هستی؟

روز به روز بهتر می‌شوم. می‌خواهم از این به بعد طوری بازی کنم که بیشتر نفوذ کنم و بیشتر در حملات شرکت داشته باشم.

اتفاقاً نکته مثبت تو در بازی با پیکان همین بود، یعنی خیلی بیشتر از قبل در حملات حضور داشتی.

خودم هم این موضوع را قبول دارم. می‌خواهم رفته رفته سبک بازی‌ام را تغییر بدهم و بیشتر در حملات باشم تا هم مانند گذشته پاس گل بدهم و هم گل بزنم.

در نیمه دوم روی یک صحنه خطایی روی تو آن هم پشت محوطه جریمه پرسپولیس اعلام شد که پیکانی‌ها معتقد بودند خطا نبوده و تو تمارض کردی و به رای داور هم اعتراض کردند.

اتفاقاً بعد از بازی بود که پایم را به پیکانی‌ها نشان دادم و دیدند که روی همان صحنه زخمی شدم. من اهل تمارض کردن نیستم و این کار را هم انجام نمی‌دهم. در آن صحنه هم بازیکن پیکان واقعاً من را زد.

فکر می‌کنی با پیروزی مقابل پیکان پرسپولیس چقدر به کسب چهارمین قهرمانی پیاپی نزدیک شد؟

واقعا فوتبال را نمی‌توان پیش بینی کرد و هر چیزی امکان پذیر است. البته ما الان شرایط خوبی برای پوکر قهرمانی داریم و تمام تلاشمان را هم انجام می‌دهیم تا بتوانیم این کار را به ثبت برسانیم و رکوردی تاریخی را به نام خودمان به یادگار بگذاریم.

در مورد زوج‌های خودت در بازی با پیکان حرف بزن. چرا به این اندازه بازیکن مختلف کنار تو بازی کرد و به قول معروف زوج تو در حملات پرسپولیس بود؟

با تمام بازیکنان راحت هستم و هر کسی که جلوی من بازی کند مشکلی ندارم. البته این که چند بازیکن جلوی من بازی کردند یک حسن بزرگ داشت و آنهم این بود که نمی‌توانستند دست ما را بخوانند.

راستی بازی کردن بدون حضور هواداران چه حسی داشت؟

نمی‌شود بگویم که وقتی هواداران در ورزشگاه هستند چقدر ما انرژی می‌گیریم و چه قدر حضورشان مهم است. وقتی تماشاگران نیستند واقعاً حال ما گرفته می‌شود. امیدوارم هر چه زودتر کرونا ریشه‌کن شود تا ما که دلمان برای هواداران تنگ شده است، دوباره آنان را در ورزشگاه ببینیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha