۵ تیر ۱۳۹۹، ۲۳:۲۶
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 83834248
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتراض گرگانی‌ها به ترافیک خیابان ۵ آذر و چند خبر کوتاه از گلستان

گرگان - ایرنا - اعتراض گرگانی‌ها به ترافیک خیابان ۵ آذر، وجود ۱۰ هزار معلول در گرگان و کمبود داروی بیماران صرع در استان از جمله خبرهای کوتاه امروز پنجشنبه گلستان است.

جمعی از اهالی خیابان ۵ آذر گرگان در تماس با ایرنا به افزایش حضور وانت بارهای میوه فروش در این محدوده اعتراض کردند.

این افراد از پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری خواستند تنها مسیر دسترسی به بیمارستان ۵ آذر را از وجود وانت بارها پاکسازی کند.

**

بخش اندکی از علف‌زارها و چمن‌های برخی مناطق جنگلی گرگان در آتش سوخت.

رییس سازمان آتش سوزی شهرداری گرگان گفت: با توجه به گرم شدن هوا طی روزهای اخیر و ادامه این روند که باعث کاش رطوبت و وزش نسبی باد می‌شود، مردم از برافروختن آتش در عرصه‌های مرتعی و جنگلی خودداری کنند.

مهدی قره قاشی گفت: وقوع حوادث مشابه در روزهای اخیر در گرگان مانند مناطقی از هزارپیچ و سایر نقاط استان مشاهده شده که مراجع ذیصلاح علت وقوع این آتش‌سوزی‌ها در جنگل‌ها را اعلام خواهند کرد.

**

رییس کل دادگستری گلستان از صدور ۲ هزار رای جایگزین حبس در سه ماهه ابتدایی امسال در استان خبر داد.

**

فرماندار گرگان با اشاره به ۱۲ هزار خانوار تحت پوشش و ۱۰ هزار و ۵۰۰ معلول ذهنی،جسمی و حرکتی ،ناشنوا و نابینای تحت پوشش اداره بهزیستی این شهرستان گفت: خدمات رسانی به این قشر آسیب پذیر در جامعه از مهمترین اولویت های دولت است.

محمدحمیدی با اشاره به ۱۳ مرکز نگهداری معلولان در گرگان گفت: در این مراکز ۶۰۰ معلول بصورت شبانه روزی نگهداری می شوند و روزانه ۵۰۰ معلول نیز با مراجعه به اداره بهزیستی خدمات دریافت می کنند.

**

دادستان عمومی و انقلاب گالیکش گفت :برگزاری هر گونه مراسم جشن و عزا در تالارها، هتل ها و رستوران‌های این شهرستان با هدف کنترل شیوع کرونا ممنوع است.

**

فرمانده انتظامی آق قلا گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران این شهرستان ۳ سارق سابقه دار و حرفه ای را شناسایی و دستگیر کردند.

**

تعدادی از بیماران مبتلا به بییماری صرع در گلستان به کمبود داروی"اکس کارپین" در استان گلایه داشته و خواستار تلاش بیشتر مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان برای تامین این دارو شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha