۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۵
کد خبر: 83833985
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قطعی‌ برق در سنقر و کلیایی رفع خواهد شد

۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۵
کد خبر: 83833985
قطعی‌ برق در سنقر و کلیایی رفع خواهد شد

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار سنقر و کلیایی رفع موارد قطعی برق را مهمترین دغدغه مدیریت این شهرستان دانست و گفت: پیگیری لازم برای احداث پست برق در شهر سنقر و سطر (بخش کلیایی) انجام شده که با اجرای آن مشکل مردم و واحدهای تولیدی شهرک صنعتی برطرف خواهد گرفت.

«غلامرضا مرتضوی» روز پنجشنبه در جلسه مدیریت بحران سنقر و کلیایی با دستور کار هماهنگی و آمادگی لازم در جهت مدیریت بحران و مهار آتش سوزی های احتمالی در سطح شهرستان در سرسرای شهرداری، اهتمام ویژه و هماهنگی ادارات آب، برق و گاز در زمان قطعی‌های احتمالی در شبکه برای رفع موارد را خواستار شد و افزود: مشکلات جزیی در برخی موارد و مناطق در زمینه تامین آب شرب وجود دارد که با پیگیری و هماهنگی انجام شده در آینده نزدیک برطرف خواهد شد.

وی در ادامه بر اهمیت ویژه و آمادگی های لازم دستگاه ها در این زمینه تاکید کرد و افزود: با اجرای رزمایش و تداوم تمرین ها، می‌توان آمادگی های لازم در این زمینه بالاتر برد.

وی گفت: در آینده نزدیک به منظور کاهش آسیب پذیری و افزایش بازدارندگی، برنامه هایی در قالب رزمایش و تمرین در سطح شهرستان با حضور همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان از جمله اورژانس، جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، ادارات آب، برق و گاز اجرا خواهد شد.

وی در ادامه از وقوع چند فقره آتش سوزی در روزهای اخیر در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: با اتخاذ تدابیر و با حضور فعال مجموعه مدیریت بحران خوشبختانه با مهار به موقع آتش سوزی ها خسارات به صورت جزیی حادث شد.

مرتضوی با اشاره به بارش های مناسب و فراوان سال گذشته و افزایش دسترسی اراضی کشاورزی به آبیاری نوین و با توجه به رشد پوشش گیاهی مناسب در مراتع و فرارسیدن فصل گرما و خشک شدن آن، خواستار توجه و رعایت هر چه بیشتر مردم نسبت به حفاظت منابع و اراضی طبیعی در شهرستان شد.

شانه زنی و ایجاد آتش بر جهت کنترل آتش سوزی ها، استفاده از ظرفیت دهیاران در اطلاع‌رسانی حوادث طبیعی از مواردی بود که مورد تاکید فرماندار سنقر و کلیایی قرار گرفت.

شهرستان سنقر و کلیایی با بیش از ۸۱ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی کرمانشاه دارای ۲۷۱ روستا، ۲ شهر و هشت دهستان است.

سرخط اخبار استان‌ها