۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۲۸
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 83833617
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بخشدارریگ: تدابیر لازم برای رفع مشکل آب روستاها اتخاذ شد

گناوه - ایرنا - بخشدار ریگ استان بوشهر گفت: تدابیر و راهکارهای لازم برای حل مشکل آب آشامیدنی روستاهای این بخش با همکاری دستگاه‌های مرتبط اتخاذ شده است.

محمدحسن بازویی روز پنجشنبه در آئین معارفه رئیس جدید اداره آبفا این بخش افزود: باتوجه به فرا رسیدن فصل گرما و کمبود آب بویژه در روستاهای تابعه با تلاشهای نیروهای اداره آبفا و همکاری دهیاران که  در زمینه توزیع آب و رفع نارسائی ها در خطوط و شبکه‌های آب رسانی ایجاد شده است ، مشکلات موجود حل شود.

وی اظهار داشت: باتوجه به اینکه بیشترین مشکلات کمبود آب مربوط به روستاهای مجاور تاسیسات آبرسانی کره بند بود در این خصوص  رایزنی هایی صورت گرفت و موفق به دریافت افزایش سهمیه شدیم که این اقدام تا حدود زیادی به حل مشکل  این منطقه به ویژه روستاهای محمدی و گوابین کمک خواهد کرد.

وی بیان کرد:  وضعیت آب در روستاهای جزیزه شمالی و جنوبی به لحاظ تعویض و نوسازی  شبکه های انتقال بهبود یافته است.

بخشدار ریگ گفت: در روستاهای مال محمود ،چهار برج و چهار محال  به دلیل ضعف پمپاژ در حال پیگیری برای تقویت آن  هستیم که در صورت تحقق این امر بخش عمده ای از مشکلات کمبود آب در این مناطق  مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در جریان پیگیری ها همزمان موضوع تامین آب  در سایت های پرورش میگو که نقش موثری در تولید و اشتغال نیروهای بیکار  منطقه ایفا می‌کند پیگیری لازم انجام شد.

بازیاری گفت: در این ارتباط مقرر و تاکید شد  سهمیه در نظرگرفته شده به سایت های مذکور ، خللی در آبرسانی به مناطق روستایی وارد نشود.

در این آئین مهدی غلامیان به عنوان رئیس جدید آب و فاضلاب بندرریگ معرفی و از خدمات مجتبی گلبینی تقدیر شد.

بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha