۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 3047
کد خبر: 83823944
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگاه قضایی زنجان، حمایت جدی از واحدهای تولیدی را وظیفه خود می‌داند

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: دستگاه قضایی این استان، حمایت جدی از واحدهای تولیدی را وظیفه خود می‌داند و در این راستا برای رفع موانع تولید با حضور در شرکت‌ها ضمن بررسی مشکلات، پیگیری‌های لازم برای حمایت از سرمایه‌گذار و تولید را با قوت انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز سه‌شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان که در محل شرکت جِی تی‌آی پارسیان در سلطانیه برگزار شد، اظهار داشت: این شرکت، مشارکت بسیار خوبی در کارهای خیر در کنار تولید و کمک به اقتصاد کشور دارد.

وی افزود: نمونه بارز این کمک‌ها و اقدامات ارزشمند و اثرگذار، تامین لوازم بهداشتی و شوینده در ایام شیوع بیماری کرونا و توزیع در استان و همچنین کمک در جشن گلریزان امسال برای آزادی زندانیان جرایم مالی بود.

صادقی نیارکی، هدف از برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی استان با حضور اعضا در این شرکت را پیگیری مشکلات و تلاش برای رفع موانع تولید خواند و خاطرنشان کرد: این شرکت، سهم مهم و قابل توجهی در تولید، اشتغال و اقتصاد کشور داشته و حمایت از چنین شرکت‌هایی، یک وظیفه است.

رییس شورای قضایی استان زنجان گفت: طبق گزارش مسؤولان این شرکت، ۱۵۰۰ کارگر در این شرکت مشغول کار و کسب درآمد برای خانواده خود بوده و هفت درصد مجموع مالیات کشور توسط این واحد پرداخت می‌شود که بنابراین دستگاه قضایی حمایت از چنین شرکت‌ها را وظیفه خود دانسته و برای حل مشکلات آن‌ها از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد تولید و مصرف محصولات دخانی کشور را شرکت جی‌تی‌آی سلطانیه تامین می‌کند، افزود: بنا به گفته مسؤولیا شرکت، کمبود ارز برای تامین مواد اولیه و ترخیص آن از گمرک، ۲ مشکل اساسی برای ادامه فعالیت و تولید است.

صادقی نیارکی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان، پیگیری‌های لازم از حاکمیت و مرکز را با جدیت انجام خواهد داد.

رییس کل دادگستری استان زنجان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان در حمایت از تولید و اشتغال، زمینه فعالیت مجدد چهار واحد تولیدی که به طور کامل تعطیل شده بودند و اشتغال ۴۰۰ نفر فراهم  و همچنین از تعطیلی ۱۸ شرکت در آستانه   تعطیلی، جلوگیری کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha