۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 2087
کد خبر: 83822382
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاه صنعتی شاهرود در صنعت حفاری کشور نقش‌آفرینی می‌کند

شاهرود - ایرنا - رییس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت : تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه و شرکت ملی حفاری ایران با هدف گسترش همکاری‌های علمی ، آموزشی و پژوهشی در راستای رفع نیازهای صنعت حفاری کشور امضا شد.

محمد مهدی فاتح روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به تلاش برای بهره بردن بهینه از توانمندی های دانشگاه و شرکت ملی حفاری در همکاری های مشترک تصریح کرد: برگزاری دوره های کارآموزی برای دانشجویان دانشگاه براساس امکانات و شرایط مورد توافق و نیز تعریف و اجرای پایان نامه های تحصیلات تکمیلی و حمایت مالی از آن ها از جمله موارد مورد توافق میان ۲ طرف قرارداد است.
وی امکان استفاده متقابل از تجهیزات تحقیقاتی آزمایشگاهی و کارگاهی در پیشبرد پروژه های مشترک را یکی از بندهای بسیار مهم این قرارداد دانست و گفت: انجام بازدیدهای علمی، همکاری در حوزه های فنی و مهندسی به منظور اجرای طرح های تحقیقاتی مورد نیاز ۲ طرف مانند طرح های کلان پژوهشی کاربرد ژئومکانیک در اکتشاف منابع هیدروکربنی و فناوری های نوین حفاری و مهندسی نفت در چاه های اکتشافی از دیگر محورهای این تفاهم نامه است.
رییس دانشگاه صنعتی شاهرود همچنین به نتایج رتبه بندی تایمز در سال ۲۰۲۰ نیز اشاره کرد و افزود: دانشگاه صنعتی شاهرود در بین ۴۰ دانشگاه ایرانی است که امسال در این رتبه بندی جای گرفته اند. 
فاتح یادآور شد: بر اساس این رتبه بندی دانشگاه صنعتی شاهرود توانسته است به نسبت پارسال عملکرد بهتری داشته و رتبه خود را بهبود بخشد.

دانشگاه صنعتی شاهرود چهار پردیس ؛۱۴ دانشکده و بیش از ۱۱ هزار دانشجو و ۳۶۰ عضو هیات‌علمی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha