۲۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۳
کد خبر: 83817139
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رفع تصرف ۵.۵ هکتار از اراضی کشاورزی جاجرود

۲۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۳
کد خبر: 83817139
رفع تصرف ۵.۵ هکتار از اراضی کشاورزی جاجرود

تهران-ایرنا- رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: با حضور دستگاه‌های نظارتی ۱۵ حکم تخریب برای ویلا، سوله، دیوارکشی در اراضی کشاورزی بخش جاجرود اجرا و پنج‌ونیم هکتار اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

محمد قریشی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس قوانین حفظ کاربری اراضی کشاورزی، زراعی و باغات شهرستان پردیس از اولویت‌های اداره جهاد کشاورزی است و در این رابطه با متخلفان به شدت و با قاطعیت برخورد می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت  استناد به قوانین، خاطر نشان کرد: در راستای اجرای دستورهای قضایی دادستان شهرستان پردیس و با همکاری فرماندهی انتظامی و ادارات شهرستان، ساخت‌وسازهای غیرمجاز تخریب و به میزان پنج‌ونیم هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان پردیس طی ۱۵ حکم تخریب ویلا، سوله، حصارکشی و دیوارکشی در منطقه جاجرود اجرا شد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس عنوان کرد: فعالان حوزه کشاورزی، باغداری و زیر بخش کشاورزی شهرستان خدمات مورد  نیاز خود را با مراجعه به اداره جهاد کشاورزی دریافت کنند.
وی  با اشاره به اهمیت جلوگیری از حیف و میل اموال، بیان کرد:  تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و خرید باغ‌ها تنها پس از استعلام  از این اداره امکان‌پذیر است.
قریشی تاکید کرد: سرمایه‌گذاران بدون هماهنگی با این اداره اقدام به خرید یا فروش زمین‌های کشاورزی نکنند.
شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha