۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۵۳
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 83809910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزون بر ۷۵ هزار خودرو وارد گیلان شد

۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۵۳
کد خبر: 83809910
افزون بر ۷۵ هزار خودرو وارد گیلان شد

رشت- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از ورود ۷۵ هزار و ۶۷۷ خودرو به استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

فریبرز مرادی عصر چهارشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار در استان؛طی  روز گذشته (سه شنبه)  ۷۵ هزار و ۶۷۷  خودرو  وارد استان و ۴۵ هزار و ۷۹۶  خودرو از استان خارج شد.

وی تصریح کرد: بیشترین میزان ورودی طی روز گذشته  از طریق محور آزادراه قزوین - رشت با ۴۳ هزار و ۲۸۵ خودرو و پس از آن محور آزادراه رامسر - چابکسر با ۱۷ هزار و ۹۷۷ خودرو  بیشترین ورودی به استان  بوده است .

مرادی اضافه کرد:  بیشترین میزان خروجی طی سیزدهم خردادماه از استان نیز از طریق محور چابکسر- رامسر با ۱۷ هزار و ۳۵۱ خودرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان به آمار تردد در محورهای استان نیز اشاره و تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار در استان طی ۲۴ ساعت گذشته محور منجیل- رودبار  و پس از آن محور آزادراه قزوین - رشت پر ترددترین محورهای استان از نظر میزان تردد در استان بوده اند.

گیلان با بهره مندی از طبیعت زیبای جنگل و دریا  از کانون های گردشگری کشور است . شش محور اصلی آزادراه لوشان - قزوین، جاده قدیم  لوشان - قزوین، منجیل - طارم ، چابکسر - رامسر، آستارا - اردبیل و خلخال - اسالم محورهای ورودی و خروجی استان گیلان هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha