دولت از اجرای طرح های تولیدی در بخش فیروزآباد حمایت می‌کند

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بخش فیروزآباد یکی از مناطق مهم استان در بخش تولید زعفران است، گفت: از هر طرح تولیدی و خدماتی به ویژه در حوزه های گردشگری، کشاورزی، دام و طیور و خدماتی که منجر به ایجاد اشتغال و درآمد برای مردم این بخش شود حمایت می‌کنیم.

هدایت حاتمی روز چهارشنبه در جلسه توسعه بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه به منظور بررسی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های توسعه‌ای این بخش افزود: توسعه سرفیرزآباد با توجه به موقعیت خاصی که دارد و نیز مردمانی سختکوش، با انگیزه و زحمتکش برای ما مهم است و به همین خاطر از مدیران حوزه اقتصادی استان خواسته‌ایم که پتانسیل‌های رشد و توسعه این بخش را شناسایی تا بتوانیم زمینه تحقق آن را فراهم کنیم.
 وی اضافه کرد: در خصوص مشکلاتی که در زمینه‌های آب، راه و گاز وجود دارد نیز با مدیران مرتبط با این حوزه‌ها رایزنی خواهیم کرد که انشاءالله بتوانیم بخشی از مشکلات زیرساختی این بخش را حل کنیم و بخش فیروزآباد در مسیر رشد و بالندگی قرار بگیرد.

حاتمی گفت: در این راه از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان انتظار دارم نسبت به تهیه سند توسعه بخش‌های محروم استان جدیت و نگاه ویژه تری داشته باشند.
 در این جلسه باباخانی مدیرکل اقتصادی، رنجبر فرماندار کرمانشاه، جشن معاون فرماندار، کنجوریان بخشدار  و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند. 

بخش فیروزآباد یکی از بخش‌های تابع شهرستان کرمانشاه که براساس آخرین سرشماری در سال ۱۳۹۵، بیش از ۲۱ هزار نفر جمعیت در ۲۳۰ روستای آن زندگی می‌کنند.

سرخط اخبار استان‌ها