مقاومت واکنش طبیعی در برابر رژیم متخاصم است

گرگان - ایرنا - رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه مقاومت سبب عقب‌نشینی دشمن می‌شود، گفت: مقاومت واکنش طبیعی هر ملت آزاده در مقابله با خواسته‌های نابه‌جای دشمنان متخاصم است.

حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی‌نسب امروز شنبه در همایش فرماندهان تیپ‌ ۲۳۰ گرگان، سپهبدشهید حاج‌قاسم سلیمانی را نمونه بارز مقاومت تلقی و اظهار داشت: از آنجایی که ایشان خارج از مرزها راه را بر دشمنان می‌بست، به عنوان سیدمقاومت در جهان شناخته شد.

وی خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر هم نمونه بارز پیروزی مقاومت در برابر دشمنان برای ملت ایران بود.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا گفت: مقاومت نیروهای جبهه ایران در دوران دفاع مقدس باعث شد دشمنی که از تمام ابرقدرت‌های جهان حمایت می شد را شکست داده و سرزمین خود را از لوث وجود او پاک کنیم.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی (آجا) در گلستان نیز در این مراسم گفت: آزادسازی خرمشهر دستاورد وحدت و یکدلی نیروهای مسلح در عملیات بیت‌المقدس بود که با سلاح ایمان و توکل به خدا توانستند با نقشه‌ای منسجم و تاکتیکی خرمشهر را آزاد کنند.

سرتیپ محمدعلی سعیدعسگری خاطرنشان کرد: این واقعه الهی دستاوردهای زیادی از جمله برهم خوردن معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و تغییر استراتژیک و مدیریت جنگ به همراه داشت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha