۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 83794567
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرایط جوی ناپایدار در بوشهر تداوم دارد

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۰۹
کد خبر: 83794567
شرایط جوی ناپایدار در بوشهر تداوم دارد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز تا جمعه هفته جاری در برخی از ساعت‌ها شرایط جوی این استان ناپایدار خواهد بود.

پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این ناپایداری بیشتر با احتمال رشد ابرهای همرفتی همراه با وزش باد در برخی از ارتفاعات شرقی استان پیش بینی شده‌است.

وی بیان کرد: در این مدت غبار محلی، افزایش نسبی رطوبت و دمای هوا و در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی از پدیده‌های غالب در استان بوشهر است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر قسمتی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی طی ساعاتی از روز در مناطق مرتفع شرقی استان همراه با رشد ابر و وزش باد و احتمال ناپایداری‌های موقت جوی پیش بینی شده‌است.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در ساعاتی از بعدازظهر گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و  در مناطق مرتفع و غیر ساحلی غربی تا شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‏‎شود.
مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی شده‌است.
وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۰۹ بامداد، مد اول ۰۷:۳۸، جزر دوم ۱۴:۵۴  و مد دوم ۲۰:۱۵ خواهد بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha