جایزه دولت الکترونیک به دستگاه های برتر یزد داده می‌شود

یزد- ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد گفت: برای نخستین بار در استان ها، جایزه دولت الکترونیک به دستگاه های برتر این استان نیز تعلق می گیرد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد، سید مجتبی حسینی پور در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان افزود: تاکنون ۲ دوره جایزه دولت الکترونیک در سطح دستگاه های ملی برگزار شد اما یزد برای اولین بار این جایزه را در سطح استانی برگزار می کند.
وی اظهارداشت: با تصویب « شورای راهبری توسعه مدیریت استان» این جایزه بر اساس دستورالعمل جایزه دولت الکترونیک به دستگاه های اجرایی که بهترین عملکرد را در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمت بهتر به ذینفعان خود داشته اند، داده می شود.
وی هدف از این امر را ایجاد فرهنگ رقابت مثبت و نوآوری در زمینه توسعه کاربردهای دولت الکترونیک به منظور ارتقای بهره وری خدمات دولت در استان و نیز برجسته کردن تجارب موفق و مزایای حاصل از استقرار دولت الکترونیک در نظام اداری استان ذکر کرد. 
دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت استان همچنین پیشنهاد طرح « یکپارچه‌سازی راهبردی نظام اداری» با رویکرد بهره وری را از دیگر مصوبات شورا ذکر کرد و افزود: در این طرح کارایی، اثر بخشی و آینده نگری دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار می گیرد.
حسینی پور خاطرنشان کرد: در فرایند ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان اقدامات برجسته سه نهاد اجرایی سال ۹۸ در راستای توسعه استان بر اساس اولویت ها و شاخص های عملکرد دستگاه مورد بررسی قرار گرفته و نهادهای برتر در این زمینه معرفی می شود.
 ارائه گزارش ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷ و تشریح فرایند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ نهادهای اجرایی از دیگر دستور کار نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان بود.

در گزارش ارسالی به تعداد دستگاه های اجرایی استان اشاره ای نشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha