پاسداشت حماسه سوم خرداد خاش در رسانه‌ها و فضای مجازی

زاهدان - ایرنا - معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شرایط حساس و بحران کرونائی کشور و استان ویژه برنامه‌های گرامیداشت حماسه سوم خرداد امسال با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهره گرفتن از ظرفیت رسانه ای و مجازی اجرا می‌شود.

فریبرز نیکبخت روزشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر بیان کرد: دستگاههای مختلف فرهنگی و اجتماعی با تولید محتوا و ارائه تولیدات در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و رسانه ای نسبت به تبیین ارزشهای دوران دفاع مقدس اقدام می کنند.
وی افزود: حماسه فتح خرمشهر در حقیقت یوم الله بوده و به تعبیر زیبای امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد، بنابراین بزرگداشت آن چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی باید برجسته انجام شود.
وی اظهار داشت: تجلیل از رشادتهای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با ذکر یاد و خاطره و وصایای شهیدان و اجرای منویات مقام معظم رهبری باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون فرماندار خاش ادامه داد: محتواهای فرهنگی و رسانه‌ای به بهترین شکل می‌توانند به نیازهای مخاطبان پاسخ دهند.
نیکبخت گفت: در سالهای گذشته برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی و ورزشی، آموزشی و غیره مانند محافل فرهنگی و دینی، برپائی یادواره های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، برپایی نمایشگاه عکس و خاطره و کتاب و اجرای مسابقات ورزشی و دهها عنوان برنامه دیگر به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اجرا می شد اما با توجه به شرایط متفاوت امسال برنامه ها در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و عرصه رسانه‌ای به شیوه نوین برای مخاطبان تولید و عرضه می شود.
به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha