۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۵۱
کد خبر: 83788259
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه خلخال: کرونا در کشور به خوبی مدیریت شد

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۵۱
کد خبر: 83788259
امام جمعه خلخال: کرونا در کشور به خوبی مدیریت شد

اردبیل _ ایرنا _امام جمعه خلخال گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه،کاهش بهای نفت و شرایط نه چندان خوب اقتصادی به وجود آمده از این مشکلات ،کرونا در کشور به خوبی مدیریت شد.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمله خلخال افزود: در شرایطی که کشورهای ثروتمند جهان از جمله آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی در مقابله و کنترل کرونا عاجز هستند،مسوولان ایران اسلامی توانستند با همکاری مردم این بیماری را به صورت خوبی مدیریت کنند.

وی همچنین با اشاره به حادثه اخیر برخورد موشک شلیک شده از سوی ناو جماران به شناور پشتیبانی کنارک و شهادت جمعی از سلحشوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: وقوع چنین حوادثی در زمان برگزاری رزمایش‌های نظامی در همه ارتش‌های جهان اجتناب‌ناپذیر است و نباید این حادثه از سوی دشمنان خارجی و مزدوران داخلی کشور بزرگ‌نمایی شود.

خطیب جمعه خلخال گفت: تا جایی که امکان اطلاع‌رسانی از موضوع حادثه با حفظ اسرار نظامی وجود داشت مراتب چگونگی حادثه از سوی مسوولان مربوط به سمع و نظر مردم ایران اسلامی رسید و داشتن توقع تشریح جزییات حادثه برای افکار عمومی توقع بیجایی در رابطه با نحوه فعالیت‌های نظامی و یک اشتباه در یک رزمایش نیروی دریایی ارتش  است.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های بزرگ خدادادی خلخال برای رونق اقتصادی مردم تاکید کرد و افزود: مسوولان استان با استفاده از اعتبارات سفر پارسال رییس‌جمهوری به استان اردبیل نسبت به جبران بخشی از عقب‌ماندگی خلخال اقدام کنند.

وی با اشاره به قول داده شده از سوی استاندار اردبیل مبنی بر آغاز عملیات اجرایی احداث تونل در جاده زیبا و رویایی خلخال - اسالم گفت: انتظار از استاندار اردبیل عمل به قول داده شده به مردم است.

خطلب نماز جمعه خلخال با بیان اینکه حوزه گردشگری این شهرستان در گذشته مورد غفلت واقع شده و از ظرفیت‌های خدادادی منطقه به نفع مردم استفاده نشده، اظهار کرد: برغم وجود ظرفیت‌های خدادادی فراوان در بحث گردشگری در این منطقه بی‌توجهی به زیرساخت‌های مورد نیاز توسعه صنعت گردشگری، موجب عدم استفاده از این ظرفیت شده است.

او گفت: راه پیشرفت و توسعه اقتصادی در شهرستان خلخال با توجه به آلودگی‌های ناشی از فعالیت‌های صنعتی توجه به صنعت نیست و تنها راهکار مهم برای توسعه توجه لازم به رونق بخش گردشگری است.

او با تاکید بر لزوم استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای ایجاد رونق اقتصادی، توسعه اشتغال جوانان تشریح‌کرد: مردم منطقه علاقه‌مند و خواستار استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای رونق اشتغال و اقتصاد در شهرستان هستند و انتظار می‌رود با توسعه اقدامات در این حوزه بخشی از مشکلات اشتغال برطرف شود.

او همچنین با اشاره به وجود ظرفیت‌های فروان خلخال در زمینه کشاورزی ،دامداری و باغداری گفت: برغم وجود آب فراوان در منطقه و وفور نعمت بارندگی فقدان زیرساخت لازم از جمله نبود سد های بزرگ و کوچک مانع از استفاده از این ظرفیت بزرگ خدادادی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha