۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۸:۴۹
کد خبرنگار: 2209
کد خبر: 83786768
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۴۵ درصد اعتبارات اسناد خزانه کهگیلویه و بویراحمد جذب شد

یاسوج- ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۴۵ درصد اعتبارات اسناد خزانه امسال این استان که در بودجه سال ۱۳۹۸ مصوب شده بود، از سوی دستگاه های اجرایی استان جذب شده است.

به گزارش ایرنا، علی سلحشوری روز چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این میزان جذب از سوی دستگاه های اجرایی استان با توجه به شرایط اقتصادی کشور و محدودیت منابع مالی دولت به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

وی افزود: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تا پایان تیرماه امسال فرصت دارند که نسبت به جذب کامل این اعتبارات اقدام کنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: میزان اعتبارات اسناد خزانه امسال این استان سه هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال بوده که دستگاه های اجرایی استان تاکنون تنها یک هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال آن معادل ۴۵ درصد را جذب کرده اند.

سلحشوری عنوان کرد: میزان اعتبارات تملک دارایی ‌های سرمایه ‌ای امسال کهگیلویه و بویراحمد هفته آینده ابلاغ می شود.

وی ابراز داشت: امسال ۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال اعتبارات استانی و ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال نیز اعتبارات هزینه ‌ای به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد که بیش از هشت درصد نسبت به پارسال رشد نشان می ‌دهد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس دستور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دستگاه ‌های اجرایی باید پاداش و مانده مرخصی بازنشستگان را از محل فروش اموال مازاد منقول و غیرمنقول خود پرداخت کنند.

سلحشوری اظهار داشت: میزان پاداش و مانده مرخصی بازنشستگان کهگیلویه و بویراحمد ۹۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: لیست اموال مازاد منقول و غیرمنقول دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تا پایان خردادماه امسال دریافت می‌ شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چنانچه برخی دستگاه های اجرایی استان اموال مازاد منقول یا غیرمنقول نداشته باشند باید این مبلغ از محل صرفه جویی‌ ها و کاهش هزینه ‌ها تأمین و پرداخت شود.

سلحشوری عنوان کرد: ۹۰۰ مورد از مجموع یک هزار و ۴۹۰ طرح عمرانی و اقتصادی موجود در کهگیلویه و بویراحمد نیمه تمام است.

وی ابراز داشت: آن دسته از طرح ‌های عمرانی و اقتصادی نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد که امسال قابل بهره برداری هستند در اولویت تخصیص اعتبار قرار می‌ گیرند.

در این نشست با پیشنهاد اجرای پنج طرح کارگروه زیربنایی کهگیلویه و بویراحمد موافقت و ادامه کار ساخت طرح مجتمع فرهنگی، هنری شهر دوگنبدان نیز به پارک علم و فناوری واگذار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha