۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۴۷
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 83784533
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرهای کوتاه روز سه‌شنبه گلستان

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۴۷
کد خبر: 83784533
خبرهای کوتاه روز سه‌شنبه گلستان

گرگان - ایرنا - تحقق صد درصدی اشتغال گالیکش، کاهش بیماران کرونایی استان و پرداخت ۹۵ میلیارد ریال وام رونق تولید در رامیان از جمله اخبار کوتاه روز سه‌شنبه گلستان است.

رییس اداره صنعت، معدن وتجارت گالیکش گفت: میزان تعهد اشتغال این شهرستان در سال گذشته ۳۰۰ نفر بود که صد درصد آن محقق شد.

**

عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از کاهش ۸۵ درصدی بیماران کرونایی در استان خبر داد و گفت: در روزهای پیک شیوع این بیماری تعداد افراد بستری با ظن ابتلا به کرونا از مرز هزار و ۲۶۰ نفر گذشته بود اما در حال حاضر  این رقم ۲۰۰ نفر است.

**

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: طرح ملی راهکار"رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان" از ابتدای اردیبهشت در استان آغاز شده که در راستای آن ۱۰۹ کانون با اجرای ۲۴۸ برنامه مشغول فعالیت هستند و این اقدامات تا پایان خرداد ادامه دارد.

**

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: از محل اعتبارات پارسال ۹۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی رامیان پرداخت شد.

حسین طلوعیان افزود: همچنین از محل تسهیلات بازسازی و نوسازی ۶ واحد تولیدی رامیان برای اخذ صد و پنج میلیارد ریال تسهیلات به بانکها معرفی شدند.

**

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: پارسال ۴ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار اشتغال روستایی برای ۵ هزار و ۸۴۶ طرح استان جذب شد.

موسی بی باک گفت: اجرای این طرح ها با هدف رونق اقتصادی در مناطق روستایی اجرا شده و نقش زیادی در جلوگیری از مهاجرت روستاییان دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha