فراخوان پنجمین مسابقه داستان کوتاه تابش در جهرم منتشر شد

شیراز-ایرنا- دبیرخانه مسابقه داستان کوتاه تابش در جهرم، فراخوان پنجمین دوره از این رقابت را که در قالب طنز و به عنوان یکی از مسابقه‌های علمی و پژوهشی کشوری برگزار خواهد شد، منتشر کرد.

بر اساس این فراخوان که روز جمعه انتشار یافت، دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی، متوسطه اول و دوم می‌توانند برای شرکت در این مسابقه با مراجعه به سایت همگام نام نویسی کنند.

در این فراخوان عنوان شده است: شرکت کنندگان باید آثار خود را در قالب فایل (word) و (PDF) و در یک فایل فشرده بر روی سی دی یا دی وی دی با مشخصات فردی و کد ثبت نام همگام، ارسال کنند. همچنین آثار باید در نرم‌افزار (word) و با قلم (B nazanin) و سایز ۱۴ نوشته شود و مهلت ارسال آثار نیز سی‌ام تیرماه ۱۳۹۹ است.

در فراخوان این مسابقه آمده است: هر دانش‌آموز می‌تواند صرفاً یک داستان ارسال کند و آثار باید در قالب طنز باشد در غیر این صورت پذیرفته نمی‌شود.

هر دانش‌آموز باید آثار خود را به قطب ادبیات و علوم انسانی استان خود ارسال کند و دانش‌آموزان استان فارس باید آثار خود را به پژوهش‌سرای دکتر بُرنا به نشانی: جهرم، خیابان اندیشه کوچه سه، کُدپستی ۷۴۱۷۶۵۲۷۷۹ ارسال کنند.

در این فراخوان اعلام شده است: توسعه فرهنگ تفکر، مطالعه و ایجاد روحیه کار و خلاقیت همراه با نشاط و شادی، کشف استعدادهای نویسندگی و بسط فنون و تکنیک‌های داستان‌نویسی و تقدیر از خیران از اهداف این دوره از جشنواره داستان کوتاه تابش است.

این فراخوان افزوده است: به تمام برگزیدگان این مسابقه، علاوه بر لوح تقدیر و جوایز ارزنده وزارتی، جوایز نقدی نیز از سوی موسسه خیریه ناتف جهرم اهدا می‌شود.

به منتخبان مقام اول در مقطع متوسطه اول و دوم ۸۰۰ هزار تومان و دوره دوم ابتدایی ۵۰۰ هزار تومان، مقام دوم متوسطه اول و دوم ۶۰۰ هزار تومان، دور دوم ابتدایی ۴۰۰ هزار تومان، مقام سوم متوسطه اول و دوم ۵۰۰ هزار تومان و دوره دوم ابتدایی ۳۰۰ هزار تومان و مقام چهارم تا هفتم متوسطه اول و دوم ۳۰۰ هزار تومان، دوره دوم ابتدایی ۲۰۰ هزار تومان اهدا می‌شود.

پنجمین جشنواره داستان کوتاه تابش به همت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی دکتر بُرنا و ابن سینای شهرستان جهرم به عنوان قطب استانی ادبیات و علوم انسانی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از آخرین اخبار و تغییرات احتمالی در اجرای مسابقه و استفاده از محتوای طنز ضروری است به وب‌سایت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی دکتر بُرنا یا با شماره تلفن ۰۷۱۵۴۲۲۱۱۵۲ تماس بگیرند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha