۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۰۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 83777122
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش دما مصرف برق بوشهری‎ها را ۲۰ درصد افزایش داد

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۰۰
کد خبر: 83777122
افزایش دما مصرف برق بوشهری‎ها را ۲۰ درصد افزایش داد

بوشهر-ایرنا- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با افزایش تدریجی دمای هوا، مصرف برق نیز در این استان افزایش یافته به گونه‌ای که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد بیش از ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

اردشیر مذکوری روز سه‌شنبه در این رابطه افزود: تنظیم دمای کولرهای گازی بر روی ۲۴درجه سانتیگراد، خاموش کردن کولرهای گازی در زمان خروج از منزل یا محل کار، استفاده از وسایل پرمصرف در ساعت غیر از اوج مصرف از جمله راهکارها برای کنترل این روند افزایشی است.

وی بیان کرد: با از سرگیری فعالیت اداره‌ها و سازمان‌ها، این شرکت نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آمادگی لازم برای تامین نیاز برق استان را دارد.

مذکوری ادامه داد: با انعقاد بیش از چهارهزار تفاهم‌نامه با مشترکان همکار و دستگاه‌های اجرایی هماهنگی لازم به منظور مدیریت مصرف در انشعاب‌های دولتی صورت گرفته تا فشار کمتری بر مردم وارد شود.

وی گفت: با استانداری بوشهر نیز نشست‌هایی به منظور تعیین ساعت‌ کار ادارات برای کنترل سقف پیک مصرف برق تشکیل شده است .

مذکوری با بیان اینکه برای صدور صورتحساب برق مشترکان نیز راهکارهای لازم در نظر گرفته شده، اظهار کرد: در این زمینه مراجعات مردم به صورت غیر حضوری و اعلام میزان مصرف کنتور از طریق وب سایت و پرتابل شرکت فراهم شده است.

وی  عنوان کرد: همچنین از طریق برنامه‌های تلفن همراه با عنوان اپلیکشن ملی خدمات غیرحضوری برق امکان اعلام غیرحضوری شماره کنتور برق مصرفی فراهم شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha