۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۵۸
کد خبر: 83776692
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گل‌محمدی: سلامتی ورزشکار در اولویت است؛ حتی اگر لیگ برگزار نشود

تهران- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: ترجیح من به عنوان یک مسوول این است که اولویت حفظ سلامتی ورزشکار باشد ولو اینکه لیگ برگزار نشود.

رضا گل‌محمدی درباره آخرین وضعیت استان تهران و اینکه منطقه سفیدی وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: متاسفانه در استان تهران، شهر سفید نداریم. تهران جزو مکان‌های پرخطر است و کلیه باشگاه‌ها باید تعطیل بمانند. می‌دانم که مشکلات زیادی ایجاد شده است. حدود ۴۸ هزار نفر در تهران به همین دلیل آسیب دیده‌اند و حدود سه ماه است که بیکار هستند. باشگاه‌هایی داریم که ۴۵۰ نفر شاغل دارند و فشار زیادی روی این افراد است. اما سلامتی مردم، مهمترین اولویت ما است. دولت هم باید قضیه وام به این باشگاه‌ها را جدی دنبال کند.

وی در ادامه افزود: امروز دستور پلمب سه باشگاه متخلف را اعلام می‌کنم. روزی نیست که ۲ تا چهار مرکز ورزشی را پلمب نکنیم. بعد از یک یا ۲ تذکر مجبور می‌شویم باشگاه ها را پلمب کنیم. دستورات ستاد مبارزه با کرونا را انجام می‌دهیم و با کسی تعارف و شوخی نداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه خاطرنشان کرد: طبق گفته وزیر ورزش و جوانان، بیش از ۶ هزار میلیارد تومان ضرر، متوجه ورزش کشور شده است و من تخمین می‌زنم که حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ در تهران بوده است. در کنار همه مشکلات اما اولویتمان حفظ سلامت و جان مردم و ورزشکاران است.

گل‌محمدی در پایان راجع به ادامه مسابقات لیگ در این شرایط گفت: من اصلا در قضیه لیگ اطلاعات کاملی ندارم که قرار است چه اتفاقی رخ بدهد. بنده گزارش‌های معاون وزیر بهداشت را دنبال می‌کردم و ایشان گفته بود در یکی ۲ شهرستان شیب کرونا صعودی شده است و این نشان می‌دهد که مردم باید بیشتر رعایت کنند. اگر اینطور باشد ورزشکاران آسیب می‌بینند و تمام لیگ ارزش این را ندارد که یک ورزشکار جان خود را از دست بدهد. ترجیح من به عنوان یک مسوول این است که اولویت حفظ سلامتی ورزشکار باشد ولو اینکه لیگ برگزار نشود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha