بازی‌های کدام تیم لیگ برتری به تهران متتقل می‌شود؟

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۱۸
کد خبر: 83775342
بازی‌های کدام تیم لیگ برتری به تهران متتقل می‌شود؟

تهران- ایرنا- در میان شهرهای دارای نماینده در لیگ برتر تنها آبادان است که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و طبق گفته مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر در صورت از سر گرفته شدن بازی‌ها، مسابقات صنعت نفت به تهران منتقل می‌شود.

شیوع ویروس کرونا باعث شد تا مسابقات ورزشی از جمله فوتبال به حالت معلق دربیاید و حالا بعد از گذشت چند ماه کم کم شاهد اعلام زمان برای شروع مجدد بعضی لیگ‌ها و یا پایان آنها هستیم. در ایران اما هنوز تکلیف مشخص نیست و اظهار نظرهای متفاوتی صورت می‌گیرد. هر باشگاه با توجه به وضعیت خودش در جدول نظر می‌دهد که لیگ ادامه پیدا کند یا خیر.

سهیل مهدی در گفت‌وگویی اعلام کرد فدراسیون و سازمان لیگ منتظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا هستند تا تمرینات تیم ها را شروع کنند. او همچنین اظهار داشت: باید ببینیم می‌توانیم تمرینات تیم‌ها را شروع کنیم و بعد از آن می‌توانیم تصمیم بگیریم اگر شهرهایی که در شرایط قرمز هستند را به تهران منتقل کنیم. وقتی فوتبال بدون تماشاگر برگزار شود، فرقی نمی‌کند در کدام شهر برگزار شود.

با توجه به آخرین اعلام در تاریخ ۱۴ اردیبهشت و در میان تیم‌های لیگ برتری تنها شهر آبادان در وضعیت قرمز قرار دارد و طبق گفته مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر بازی‌های صنعت نفت این شهر به تهران منتقل خواهد شد. البته از سویی دیگر تنها شهر مسجد سلیمان در بین شهرهایی قرار دارد که وضعیتش سفید است و الباقی شهرهای دارای نماینده در لیگ برتر در وضعیت زرد به سر می‌برند.

حال باید دید تصمیم ستاد مبارزه با کرونا چه خواهد بود و متعاقب آن فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ چه سرانجامی را برای رقابت‌های لیگ برتر در نظر می‌گیرند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha