۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 1065
کد خبر: 83772695
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان برای اشتغال

تهران - ایرنا- بر اساس تفاهم‌نامه همکاری آموزشی بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و دانشگاه فرهنگیان، فرایند توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال، سرعت بیشتری به خود می گیرد .

به  گزارش روز شنبه سازمان فنی و حرفه ای کشور، در این تفاهم نامه که به امضای «علی اوسط هاشمی» رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای و «حسین خنیفر» رئیس دانشگاه فرهنگیان رسید، مقرر شد تا تمامی تعهدات آن در قالب « مراکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی» و دستور العمل مربوط به آن، اجرا شود.

 توانمندسازی دانشجومعلمان و مربیان موسسات آموزش عالی وابسته به دانشگاه فرهنگیان در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه ای و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی طرفین در راستای انجام ماموریت‌ها و تکالیف سازمانی از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است . 

در زمستان ۹۸ سهم جمعیت بیکار فارغ التحصیلان عالی از کل بیکاران ۳۹ درصد بوده است که این سهم در بین زنان نسبت به مردان و در نقاط شهری نسبت به نقاط روستایی بالاتر است.بررسی تغییرات این شاخص نشان می دهد که این شاخص نسبت به فصل مشابه سال قبل ۱.۴ درصد افزایش داشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha