موردی از ریختن پنبه به جای گوشت در حلیم مشاهده نشده است

تهران- ایرنا- مدیرکل بازرسی استانداری تهران گفت: با رسیدگی به مراکز عرضه حلیم در سطح این استان، موردی از ریختن پنبه به جای گوشت در این غذا مشاهده نشده است.

به گزارش روز جمعه استانداری تهران، جمال زنگیشه با اعلام این خبر افزود: پیرو دریافت برخی گزارش‌ها و دستور استاندار تهران  مبنی بر بررسی استفاده واحدهای پخت آش و حلیم  از پنبه و الیاف به جای گوشت در حلیم از ابتدای ماه رمضان، گشت مشترک شامل ماموران بهداشت، رئیس اتحادیه، اداره کل تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی با محوریت اداره کل بازرسی استانداری به صورت سرزده از چند واحد صنفی بازرسی انجام شد.

وی یادآورشد: تاکنون هیچ مورد تخلفی از سوی واحدهای صنفی پخت حلیم مبنی بر استفاده از پنبه و یا سایر مواد افزودنی غیر مجاز به جای گوشت در طبخ حلیم مشاهده نشده و شهروندان می توانند با اطمینان کامل حلیم مصرف کنند.

زنگیشه اظهارداشت: این بازرسی ها بصورت مستمر و در قالب گشت مشترک در شهر و شهرستان های استان تهران تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

برخی از شهروندان در قالب گزارش های مردمی و تعدادی نیز در قالب کلیپ‌های مختلف، نسبت به استفاده از پنبه یا الیاف در حلیم اعتراض داشتند که این موضوع توسط مسئولان استان تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حلیم یکی از غذاهای پر مصرف در ماه مبارک رمضان محسوب می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha