۸۵ هزار بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان‌شرقی توزیع می‌شود

تبریز - ایرنا - مدیر کل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: در روز سیزدهم ماه رمضان ۸۵ هزار بسته معیشتی بین مددجویان استان توزیع می‌شود.

محمد کلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رزمایش بخشش ایرانیان شامل سه طرح اطعام مهدوی، حامی یابی برای فرزندان یتیم و محسنین و توزیع جیره خشک می باشد که از ابتدای ماه رمضان آغاز شده است.

وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در میان خانواده‌های مددجویان خاطرنشان کرد:  روز ۱۳ رمضان ۸۵ هزار بسته غذایی در میان ۸۵ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: توزیع این میزان بسته های معیشتی و جیره خشک در آستانه ولادت امام حسن مجتبی (ع) و هفته اکرام، در قالب رزمایش بخشش ایرانیان به طور همزمان در سطح استان انجام می شود.

کلامی با اشاره به روش های غیرحضوری مشارکت در این رزمایش اظهار کرد: مردم نیکوکار و نوعدوست می توانند با شماره گیری کد #۰۴۱*۸۸۷۷* یا مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir  و یا واریز وجه به شماره شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۲۱ در این خیر کثیر سهیم شوند.

۷۶ هزار خانوار در آذربایجان شرقی زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha