۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۳۷
کد خبرنگار: 3047
کد خبر: 83769747
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگاه قضایی زنجان بر اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه اهتمام دارد

زنجان- ایرنا- رییس کل دادگستری استان گفت: دستگاه قضایی این استان بر اجرای دقیق مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان، اهتمام جدی داشته و در این راستا بیش از سه هزار مترمربع بنا از جمله توسعه دادسرای زنجان، ساختمان شورای حل اختلاف و خانه‌های سازمانی در حال احداث است.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای معاونان و قضایی استان زنجان ضمن قدردانی از اقدامات شورا در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه در سال گذشته از تدوین برنامه سال ۹۹ دستگاه قضایی این استان خبر داد.

وی اظهار داشت: انتظار از تمام سازمان‌ها و حوزه‌های قضایی استان، اجرای دقیق برنامه‌های ابلاغی از مرکز  و تدوین و اجرای برنامه‌های مبتکرانه در حوزه‌های تحت امر است.

صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های تدوین شده باید در طول سال با جدول زمانبندی، همراه باشد نه اینکه برنامه‌ها به پایان سال موکول شود لذا رصد ماهانه از میزان اجرای برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم تا پایان سال از برنامه‌ها عقب نمانیم.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به وجود نگرانی‌های بعد بیماری کرونا (پسا کرونا) در مجموعه دستگاه قضایی استان گفت: این نگرانی‌ها در استان‌های مختلف، متفاوت است اما به هر حال با حجم قابل توجهی از پرونده‌ها در دوران پسا کرونا مواجه خواهیم شد.

وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم مدیریتی این حجم از ورودی پرونده‌ها نیازمند همکاری و همراهی تمام مجموعه‌ها بوده و به هیچ عنوان نباید حقوق عمومی مردم و جامعه تضییع شود.

صادقی نیارکی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در حوزه‌های قضایی استان زنجان، خاطرنشان کرد: در سال گذشته، جشن گلریزان در هشت حوزه قضایی استان برگزار شد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال در تمام حوزه‌های ۱۳ گانه قضایی استان برگزار خوهاد شد.

وی با بیان اینکه امسال جشن گلریزان به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار خواهد شد، ابراز کرد: امیدواریم امسال با شرایط حاکم در جامعه و اعمال محدودیت‌های کرونایی، شاهد افزایش کمک‌های مردمی و افزایش آزادی قابل توجهی از محکومان جرایم مالی غیرعمد در استان باشیم.

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: زیرساخت‌های لازم برای اجرایی کردن دادرسی الکترونیکی در تمام حوزه‌های قضایی استان تا پایان سال، ایجاد می‌شود که تمام روسای دادگستری، دادستان‌ها و قضات استان باید در این زمینه اهتمام داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha