۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 83763683
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹ باشگاه ورزشی متخلف در قزوین پلمب شد

۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۰۵
کد خبر: 83763683
۹ باشگاه ورزشی متخلف در قزوین پلمب شد

قزوین – ایرنا – معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: سال گذشته ۲۷ باشگاه ورزشی استان دچار تخلف شده بودند که با ورود دستگاه‌های اجرایی مرتبط ۹ مورد از آنها مهر و موم شدند.

افسانه حسن نایبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استفاده و فروش مکمل، داروهای ورزشی و تجویز قرص‌های لاغری غیرمجاز از جمله تخلفات این باشگاه‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: در سال جاری نیز جلسه‌ای با حضور دانشگاه علوم پزشکی، پلیس اماکن و هیات پزشکی ورزشی استان برگزار شد تا به صورت هماهنگ جلوی هرگونه تخلف در این زمینه گرفته شود.

حسن نایبی در خصوص شروع به فعالیت باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی استان، گفت: هنوز زمان قطعی در این باره اعلام نشده است اما با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان تلاش می‌کنیم فعالیت ورزشی را از رشته‌های کم خطر شروع کنیم.

این مسوول ورزشی گفت: برخی از رشته‌های پرخطر مانند کاراته، تکواندو، جودو، کشتی و ... باید همچنان تمرینات و فعالیت‌های ورزشی خود را در منازل پیگیری کنند اما برخی از رشته‌های کم خطرتر مانند دوچرخه سواری و رشته‌های انفرادی می‌توانند با رعایت موازین بهداشتی تمرینات خود را در اماکن خلوت انجام دهند.

استان قزوین ۷۴ هزار بیمه شده ورزشی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha