۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۵
کد خبرنگار: 1434
کد خبر: 83762643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان دیر توزیع شد

۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۵
کد خبر: 83762643
۲۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان دیر توزیع شد

بوشهر - ایرنا - فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین دیر منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه گفت: ۲۰۰ بسته غذایی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت این شهرستان توزیع شد.

ناوسالار یکم پاسدار بهرام امیرنژاد روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بسته‌های غذایی به سبب شیوع بیماری کرونا و در لبیک‌گویی به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و همدلی مومنانه،  کمک به همنوعان ازسوی پاسداران پایگاه‌  دریایی انصارالحسین دیر در بین خانواده‌هایی که دچار مشکل معیشتی شده‌اند، توزیع شده ‌است.

وی اضافه کرد: این بسته‌های غذایی شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، گوشت، روغن،رب، شکر،انواع حبوبات و نمک به اندازه یک ماه هر خانوار به ارزش هر بسته غذایی چهار میلیون ریال است و به نیازمندان تحویل شد.

فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین دیر منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در پی شیوع بیماری کرونا علاوه بر استفاده از امکانات این پایگاه برای ضدعفونی کردن معابر خود پاسداران این پایگاه دریایی در کنار سایر نیروهای زحمت کش مردمی و بسیج  در طی ۳۰ شب به ضد عفونی و گندزدایی شهر اقدام  کرده است.

وی اضافه کرد: تشکیل و راه اندازی کارگاه تولید دستکش یکی دیگر از اقدام‌های این پایگاه دریایی بود که در این مدت بیش از هشت هزار جفت دستکش تولید و در اختیار مردم قرار گرفت.

امیرنژاد گفت: انتظار می‌رود با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسائل بهداشتی با شکست کامل ویروس کرونا، مشکلات را پشت سر بگذاریم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در پایگاه دریایی انصارالحسین سپاه دیر گفت: طرح همدلی و کمک مومنانه، اقدامی خداپسندانه برای برطرف کردن مشکلات معیشتی نیازمندان است.

حجت الاسلام محسن ابراهیم پور افزود: با شیوع بیماری کرونا افرادی از نظر شغلی در سختی قرار گرفتند و با فرارسیدن ماه مبارک رمضان  نیاز به اقلام دارند به همین دلیل افرادی که توانایی دارند به مردم نیازمند کمک کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha