۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۸:۱۰
کد خبرنگار: 2046
کد خبر: 83761237
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار تهران: ارتش در مقابله با کرونا قوت قلب مردم شد

تهران - ایرنا - استاندار تهران در دیدار با فرمانده کل ارتش ضمن تبریک روز ارتش و تقدیر از خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ارتش در مقابله با کرونا قوت قلب مردم شد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی ارتش، «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران با حضور در ستاد کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و ضمن تبریک روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی، از خدمات و اقدامات نیروهای ارتش در مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد.

استاندار تهران در این دیدار گفت: اقدامات و خدمات مجموعه بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف بویژه کمک به ستاد ملی مبارزه با کرونا و همراهی با ملت شریف ایران مخصوصاً راه‌اندازی و ایجاد مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاهی ۲ هزار تخت‌خوابی در آن شرایط و با سرعت و ویژگی‌های خاص، موجب قوت قلبی برای مردم شد و اطمینان و اعتمادی را در جامعه ایجاد کرد.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی نیز ضمن تشکر از استاندار تهران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم و همراه مردم بوده است. هر جایی هم که لازم بوده چه در صحنه جنگ سخت و چه در صحنه های مردم‌یاری، برای دفاع از مردم و کمک به مردم، مؤمنانه در خدمت ملت شریف ایران بوده و خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha