۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۲۵
کد خبر: 83758755
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار مهریز: کاهش حوادث در گرو فرهنگ‌سازی است

۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۲۵
کد خبر: 83758755
فرماندار مهریز: کاهش حوادث در گرو فرهنگ‌سازی است

یزد- ایرنا - فرماندار مهریز گفت: لازمه کاهش حوادث رانندگی در فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی نسبت به مقررات است که باید در این ارتباط بر تلاش‌ها افزوده شود.

رضا زارع زاده مهریزی روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان افزود: توجه به آموزش همگانی و امور فرهنگی باید به صورت جدی مدنظر راهنمایی و رانندگی قرار گیرد .

وی با بیان اینکه در این ارتباط تاکنون اقدام‌های خوبی انجام شده بر تداوم آن با همکاری رسانه‌ها ، نهادهای فرهنگی و مدارس و همچنین بهره‌گیری مناسب از فضای مجازی تاکید و همکاری مردم و مسوولان را خواستار تشد.

فرماندار مهریز اظهار کرد: گسترش فعالیت‌های فرهنگی بهترین و موثرترین راه برای ارتقای فرهنگ ترافیک است و هرچه در این مقوله کار شود کم است و باید در سال‌جاری با همت و همراهی بیشتر ارتقا یابد .

زارع زاده مهریزی همچنین از مردم و مسوولان اجرایی ، همکاری بیشتر با راهنمایی و رانندگی را در شهرستان برای اجرای برنامه‌ها و کاهش حوادث و تحقق اهداف نیروی انتظامی خواستار شد.

در این مراسم با قدردانی از سرگرد جعفر قراخانی به جای وی سرگرد محسن عمادی به عنوان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مهریز معرفی شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha