گمرکات هرمزگان۱۱۰۰ بسته مواد غذایی به کادر درمانی اهدا کرد

بندرعباس- ایرنا- یکهزار و ۱۰۰ بسته شامل میوه و مواد غذایی از سوی حوزه نظارت گمرکات هرمزگان به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تحویل داده شد.

ناظر گمرکات استان هرمزگان روزپنج‌شنبه در این باره گفت: این بسته‌های مواد غذایی به پاس تلاش و زحمات کادر درمانی و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شده است.  

ابوالفضل اکبرپور افزود: باید برای کادر درمان در بیمارستان‌ها همانند نزدیکان خود همراه و همدردی آن‌ها باشیم.

وی ادامه داد: تنها راه رفع نگرانی‌ها و حفظ سلامت کادردرمان، قطع زنجیره‌ انتقال ویروس منحوس کروناست که با کمی صبر بیشتر و توجه به شعاردرخانه ماندن و مسائل بهداشتی می‌توانیم از این بحران عبور کنیم.  

مدیرکل گمرک شهید رجایی یادآور شد: مجموعه گمرکات استان برای اهدای سهم خود به مردم و مجموعه کادربهداشتی و درمانی در بحران کرونا،تمام تلاش خود را از ابتدای این بیماری برای ترخیص سریع و خارج از نوبت اقلام و کالاهای بهداشتی در راستای راه عموم و کادردرمانی به کار گرفته است.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا موسوم به « کووید ۱۹»  اواسط ماه دسامبر (۲۴ اذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد.

ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha