۲۷ فروردین ۱۳۹۹، ۸:۴۱
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 83751199
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه ها دین خود را نسبت به مدافعان سلامت ادا کنند

۲۷ فروردین ۱۳۹۹، ۸:۴۱
کد خبر: 83751199
رسانه ها دین خود را نسبت به مدافعان سلامت ادا کنند

ارومیه- ایرنا- فرماندار ماکو با اشاره به اینکه مدافعان عرصه سلامت پیشتاز در مقابله با بیماری کرونا هستند، گفت: رسانه‌ها باید با اطلاع‌رسانی اقدامات و عملکرد مسوولان و مدافعان سلامت، دین خود را نسبت به آنان ادا کنند.

حسین عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با قدردانی از فعالان عرصه خبر اظهار داشت: رسانه ها و خبرنگاران در این روزهای سخت ایثارگران عرصه فرهنگی و آگاه‌سازی جامعه محسوب می‌شوند.

وی افزود: به دلیل اقدامات بسیار ارزنده شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با کرونا  و همچنین همکاری بسیار خوب شهروندان سرعت شیوع بیماری در این شهرستان کُنذ است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیش از ۱۰۰ مورد خدمت نظارتی، پیشگیرانه و اطلاع رسانی در سطح شهرستان ارائه شده است، افزود: تمامی اقدامات در راستای مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا انجام شده است.

فرماندار ماکو بیان کرد: به اذعان مردم و مسوولان، مجموعه شورای هماهنگی، پیشگیری و مبازره با کرونا در این شهرستان در خصوص کنترل و کاهش زنجیره شیوع این بیماری نسبت به جمعیت نمره قابل قبولی دریافت کرده است.

وی با انتقاد از برخی فعالان به اصطلاح رسانه‌ای که بر اساس شنیده‌ها اظهار نظر و نسبت به مسوولان توهین می‌کنند، تاکید کرد: اظهار نظر در خصوص هر مساله باید با علم و آگاهی نسبت به آن موضوع باشد و اخبار صحیح باید از منابع موثق و رسمی پیگیری شود.

عباسی در خصوص ورود شهروندان ایرانی شاغل در ترکیه به کشور ازطریق مرز بازرگان گفت: از ۱۳ فروردین تاکنون حدود ۹۰۰ نفر از اتباع ایرانی شاغل در ترکیه از طریق مرز بازرگان وارد کشور شده و تمامی آنها بعد از غربالگری اولیه و نمونه گیری به لحاظ احتمال ابتلا به بیماری کرونا به شهرهای مقصد منتقل شده اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان ماکو نیز در این جلسه با قدردانی از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: این شهرستان از زمان شیوع بیماری کرونا می‌توانست جزو شهرهای پرریسک استان باشد که با مدیریت صحیح در و انجام اقدامات اولیه از این امر جلوگیری شد.

دکتر رحیم صمدی ادامه داد: ماکو جزء اولین شهرستان‌های است که در تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت بیماران اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه سلامتی مردم جزو اولویت‌ های کاری شبکه بهداشت و درمان است، اظهار داشت: فعالیت شهرداران، نیروی انتظامی، سپاه، هلال احمر به‌همراه اصحاب رسانه و خبرنگاران که درکنار کادر درمان شبکه برای مبارزه با کرونا تلاش می کنند، جای قدردانی دارد.

 در این جلسه که با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشده بود، از خبرنگاران و اصحاب رسانه با اهدای لوح قدردانی شد.

شهرستان ماکو یکی از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha