۲۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۳۴
کد خبر: 83750856
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵ هزار رکورد در سامانه پژوهشیار شهرداری تهران ثبت شد

۲۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۳۴
کد خبر: 83750856
۵ هزار رکورد در سامانه پژوهشیار شهرداری تهران ثبت شد

تهران- ایرنا- رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران اعلام کرد که ۵ هزار رکورد در ششمین گردهمایی نمایندگان سامانه پژوهشیار حوزه شهرداری ثبت شده است.

 به گزارش روز سه شنبه مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، ششمین گردهمایی سامانه پژوهشیار به صورت آنلاین با حضور ۱۱۰ نفر از نمایندگان حوزه های شهرداری تهران و کارشناسان پژوهشی کلیه مناطق تشکیل شد.

محمد حسین بوچانی با اشاره به اینکه شهرداری دانش شهر را باید مدیریت کند و هیچ پروژه نباید بدون مطالعات و پژوهش اجرا شود، گفت: پژوهش، نوآوری و یکپارچگی مطالعات شهری حائز اهمیت است و باید از موازی کاری در فعالیت های پژوهشی جلوگیری شود.

رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران افزود: بایدموقعیتی را فراهم کنیم تا تمامی شهروندان بتوانند از پژوهش های مطالعاتی بهره ببرند و درجریان کار مطالعات شهرداری تهران قرار گیرند.

بوچانی از دسترسی شهروندان به بیش از یک هزار و ۶۰۰ عنوان پژوهش خبر داد و گفت: تا هفته آینده ۱۸۰عنوان کتاب نیز در سامانه پژوهشیار ثبت و در سایت شفاف شهرداری تهران جهت استفاده عموم قابل رویت می شود.

به گفته وی از ۱۸۰ کتاب یادشده ۱۰۰ عنوان مربوط به مرکز مطالعات و ۸۰ عنوان با حفظ حقوق مالکیت مربوط به سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران است.

همچنین در ادامه این گردهمایی بهاره آروین محور سیاستگذاری در پژوهش شهرداری تهران را مدیریت یکپارچه شهری معرفی کرد و گفت: اتصال پژوهشیار به سامانه معاملات شهرداری تهران و اینکه شهرداری تهران پیشگام در حوزه انتشار باشد از تاکیدات شورا است.

به گفته آروین این سامانه نیازمند حمایت بیشتر در جهت شفاف سازی و حمایت از پژوهش است، در ابتدای این نشست لیدا مقدم نژاد مسئول و راهبر سامانه پژوهشیار گزارشی از وضعیت فعلی و قابلیت های سامانه و عملکرد حوزه های مختلف در ۶ ماه اخیر ارائه کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در حال حاضر ۵ هزار رکورد در سامانه پژوهشیار شامل دانش شهر، پروژه مطالعاتی، کتاب وجود دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha