کشف ۷ میلیون ماسک و ۷۴ میلیون دستکش در ۳۸ روز

۱۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۳۵
کد خبر: 83737931
کشف ۷ میلیون ماسک و ۷۴ میلیون دستکش در ۳۸ روز

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از سوم اسفند ۹۸ تا ۱۲ فروردین امسال، بیش از هفت میلیون ماسک، ۷۴میلیون دستکش و ۴۶۷ هزار لیتر الکل در گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی کشف شد.

به گزارش روز شنبه سازمان تعزیرات حکومتی، سید یاسر رایگانی با اشاره به تداوم گشت‌های تعزیرات برای جلوگیری از وقوع تخلف در حوزه اقلام بهداشتی گفت: ۲۳ هزار مورد بازرسی از سوم اسفند ۹۸ تا روز ۱۲ فروردین امسال از اصناف مختلف در سطح کشور انجام و منجر به تشکیل بیش از چهار هزار پرونده شد.
وی ادامه داد:در جریان بازرسی های گشت‌های تعزیرات، هفت میلیون و ۱۹۷ هزار و ۵۵۵ عدد ماسک، ۷۴ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۶۷۵ عدد دستکش، ۶۶ هزار و ۵۴ روپوش بیمارستانی و ۴۶۷ هزار و ۱۷۵ لیتر الکل ضدعفونی‌کننده کشف شده است.
رایگانی اظهارداشت: استان های تهران، همدان، لرستان و خراسان رضوی دارای بیشترین پرونده تخلف تشکیل‌شده هستند.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: در این مدت نیروی انتظامی هم کشفیات مستقلی داشته است که پرونده تخلف آنها برای رسیدگی حسب مورد به دادسرا  یا تعزیرات ارجاع شده است و کشفیات اعلام‌شده فقط و فقط مواردی است که در گشت‌های مشترک تعزیرات به دست آمده است.
شهروندان می توانند در صورت ثبت گزارش یا شکایت به درگاه اینترنتی سازمان تعزیرات حکومتی tazirat.gov.ir، تارنمای tazirat۱۳۵.ir یا تارنمای T۱۳۵ مراجعه کنند.

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha