۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۴۳
کد خبر: 83728613
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ هزار لیتر محلول صرف پاکسازی معابر مشگین‌شهر شد

۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۴۳
کد خبر: 83728613
۳۰۰ هزار لیتر محلول صرف پاکسازی معابر مشگین‌شهر شد

اردبیل - ایرنا - فرماندار مشگین‌شهر گفت: با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از آغازین روزهای شیوع این ویروس تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار لیتر انواع محلول ضدعفونی کننده توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،شهرداری ،نیروهای مردمی و فرماندهی انتظامی برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در این شهرستان مصرف شده است.

اکبر صمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز نیز معابر شهری مشگین‌شهر توسط یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان اردبیل ضدعفونی و محلول‌پاشی شد.

وی اظهارداشت: در این عملیات بیش از ۱۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده توسط ماشین‌آلات یگان ویژه فرماندهی انتظامی و شهرداری مشگین‌شهر در محلات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صمدی  با تقدیر از عوامل دخیل در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا گفت: با اقدامات انجام شده شهرستان مشگین‌شهر در تولید ماسک به خودکفایی رسیده و اخیرا با راه‌اندازی کارخانه تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده نیاز منطقه به این قبیل مواد نیز برطرف شده است.  

وی توزیع بسته‌های مختلف بهداشتی، معیشتی و توزیع ماسک در بین شهروندان را از دیگر اقدامات انجام یافته در این شهرستان بیان کرد.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha