۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 83723365
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

توقف بازدید از غار علیصدر و اقامت در ویلاهای عباس‌آباد همدان

همدان- ایرنا- سرپرست شرکت سیاحتی علیصدر گفت: فرایند بازدید از غار علیصدر و اقامت در ویلاهای مجتمع عباس‌آباد در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا متوقف شده‌است.

مهدی مجیدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: به منظور سلامت هموطنان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی هیچ گونه خدماتی به گردشگران در غار علیصدر و ویلاهای عباس آباد ارایه نمی شود.

وی همچنین از گردشگران و هم استانی ها تقاضا کرد تا اطلاع ثانوی برای بازدید از این مجموعه گردشگری به علیصدر سفر نکنند.

سرپرست شرکت سیاحتی علیصدر ادامه داد: از ۱۴ اسفند سال گذشته نیز هیچ گردشگری در ویلاهای اقامتی عباس آباد پذیرش نشده است و تا مساعد نشدن شرایط از لحاظ حفظ سلامت همشهریان و مسافران این امکان وجود نخواهد داشت.

غار علیصدر در روستایی با همین نام و در فاصله ۷۵ کیلومتری شهر همدان مرکز استان همدان و در شهرستان کبودراهنگ واقع شده است.

این غار یکی از غارهای آبی ایران و از معدود غارهای آبی قابل قایقرانی جهان است. علیصدر همچنین دارای طولانی‌ترین مسیر قایقرانی درون غار در جهان شناخته می شود.

مجتمع اقامتی عباس آباد همدان نیز سال ۹۴ با تعدادی ویلای دوبلکس واقع در تپه های عباس آباد به بهره برداری رسید و در سال ۹۷ به منظور ارائه خدمات بهتر به مهمانان تعدادی ویلای یک خوابه نیز به این مجتمع اضافه شد.

این برای نخستین بار است که شرکت سیاحتی علیصدر با زیرمجموعه های تفریحی و اقامتی، نوروز بدون گردشگر را تجربه خواهد کرد.

براساس آخرین آمار اعلام شده، ۲۲۴ همدانی مبتلا به ویروس کرونا شده اند.

نتایج و یافته های آزمایشگاهی، از ظهر دیروز تا امروز نشانگر ابتلای ۲۷ همدانی به ویروس کرونا است.

بر اساس نتایج و یافته های آزمایشگاهی، از ظهر دیروز تا امروز ۹۶۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۰ هزار و ۶۱۰ تن افزایش یافت.

همچنین براساس این گزارش هفت هزار و ۶۳۵ نفر از بیماران کرونایی در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

همچنین با جان باختن ۱۲۳ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به هزار و ۵۵۶ نفر رسید.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha