۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۵۸
کد خبر: 83722540
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بارش باران جاده‌های کردستان را فرا گرفته است

۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۵۸
کد خبر: 83722540
بارش باران جاده‌های کردستان را فرا گرفته است

سنندج - ایرنا - رییس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: بارش باران جاده‌های استان کردستان را فرا گرفته و در برخی نقاط نیز مه گرفتگی موجب کاهش دید رانندگان شده است.

دانش زندی روز شنبه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون در تمام جاده‌های استان بارش باران حاکم شده و در ارتفاعات و گردنه‌ها نیز بارش برف پدیده غالب حاکم بر این محورها است.

وی با بیان اینکه این پدیده‌ها موجب لغزندگی سطح جاده‌های استان شده است یادآور شد: هم اکنون مه گرفتگی در گردنه‌ها به ویژه در برخی نقاط محور سنندج - دیواندره و سنندج - مریوان دید افقی رانندگان را به کمتر از ۳۰۰ متر کاهش داده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان اضافه کرد: بارش برف و باران در جاده‌های این استان از ساعت ۲۰ جمعه شب شروع شده که این بارش ها در حوالی ساعت ۲۲ تبدیل به بارش برف شد و بیشترین شدت آن در گردنه ژالانه محور سروآباد - هورامان بود.

زندی یادآور شد: راهداران استان در این مدت ۵۵۵ کیلومتر از راه‌های استان را برف روبی و نمک پاشی کرده اند و هم اکنون تردد در تمام جاده‌های اصلی و فرعی کردستان جریان دارد.

راهداران در قالب طرح‌های مختلف زمستانه، نوروزی و تابستانی بیش از هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه های استان را شامل یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر در مسیرهای بین شهری و ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر در راه روستایی را تحت پوشش قرار می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha