۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳
کد خبر: 83722459
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورودی‌های استان بوشهر ۴۰ درصد کاهش داشته است

۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳
کد خبر: 83722459
ورودی‌های  استان بوشهر ۴۰ درصد کاهش داشته است

بوشهر- ایرنا- رئیس پلیس راه استان بوشهرگفت: همزمان با دومین روز از تعطیلات رسمی عید نوروز میزان ورودی‌های استان ۴۰ درصد نسبت به ۲۴ ساعت گذشته کاهش نشان می‌دهد.

سرهنگ جابر پاپری روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در زمان حاضر ترافیک محورهای ورودی استان بوشهر روان و میزان ورودی‌های نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

وی بیان کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید مسئولان بر ضرورت سفر نرفتن و ماندن در خانه مردم به این پویش بپیوندند و تا زمان بهبود شرایط از سفر خودداری کنند.

پاپری اضافه کرد: باتوجه به ترافیک روان جاده‌ها امکان بروز تخلف‌های سرعتی افزایش می‌یابد در همین ارتباط رعایت تمام قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از تخلف‌های حادثه ساز ضروری است.

وی ادامه داد: در راستای کنترل و نظارت بر جاده‌ها تیم‌های گشت پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس تمام محورهای ورودی استان را پوشش می‌دهند و با رانندگان متخلف برابر مقررات برخورد می‌شود.

پاپری تاکید کرد: در صورت تکرار دو تخلف سبقت و سرعت غیر مجاز، خودرو به مدت ۷۲ ساعت توقیف می‌شود.

رئیس پلیس راه استان بوشهرگفت: اورژانس، جمعیت هلال احمر، راهداری و نیروهای انتظامی در تمام محورهای استان حضور دارند و  به صورت ویژه جاده ها را کنترل می‌کنند.

وی یادآورشد: از ۲۸ اسفند تاکنون مورد خاصی از حوادث جاده‌ای در استان بوشهر صورت نگرفته است. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha