آماده باش جاسک در مقابله با بارش های پیش روی

بندرعباس- ایرنا- فرماندار جاسک گفت: باتوجه به پیش بینی هواشناسی در خصوص بارش های اوایل هفته پیش روی، ستاد مدیریت بحران شهرستان در آماده باش کامل است.

محمد رادمهر شامگاه پنجشنبه در خصوص بارش های پیش روی افزود: بارش ها در ارتفاعات جاسک بیشتر پیش بینی شده که انتظار می رود شهروندان و روستاییان بویژه روستاهای سیل زده جوانب احتیاط را رعایت کنند.
وی بیان داشت: موج بارشی از اواخر جمعه تا روز یکشنبه ادامه دارد که باید بخشداران، دهیاران و مدیران اعضای ستاد بحران در آماده باش کامل باشند.
فرماندار جاسک خاطرنشان کرد: سامانه بارشی پیش روی همراه با رگبار باران، رعد وبرق و وقوع تگرگ بوده که سبب آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال سیلابی شدن مسیل ها و اختلال در رفت وآمدهای دریایی می شود.
رادمهر ادامه داد: در روز شنبه و یکشنبه وزش باد نسبت شدید تا۴۰ کیلومتر در ساعت و مواج شدن دریا تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.
وی تاکیدکرد: با توجه به بارندگی در روز شنبه تا یکشنبه از قرار گیری در حریم رودخانه های فصلی و رفتن به ارتفاعات خودداری شود.
وی در پایان تشریح کرد: در روزهای شنبه تا ظهر یکشنبه با توجه به افزایش لحظه ای سرعت باد و وزش باد نسبت شدید شمال غرب  در بعدازظهر یکشنبه تا سه شنبه و مواج شدن دریا، تمهیدات لازم توسط اداره بندر ، شیلات و صیادان صورت پذیرد.

شهرستان جاسک در ۳۰۰کیلومتری شرق هرمزگان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha