۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۴۸
کد خبرنگار: 2164
کد خبر: 83719312
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سپاه آستارا بین نیازمندان سبد کالا توزیع کرد

۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۴۸
کد خبر: 83719312
سپاه آستارا بین نیازمندان سبد کالا توزیع کرد

آستارا - ایرنا - فرمانده سپاه آستارا از آغاز توزیع هزار سبد کالا در بین نیازمندان و خانوارهای بی‌بضاعت این شهرستان، در آستانه عید نوروز خبر داد.

سرهنگ جهانبخش آرمان روز چهارشنبه گفت: سبدهای کالا شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماسک، کفش و مواد ضدعفونی کننده با همکاری بازاریان و خیران بسیجی تهیه شده است و تا پایان سال جاری توسط گروه های جهادی توزیع می شود.

وی افزود: ارزش هر سبد کالا حدود یک میلیون ریال است و با توجه به تنگنای اقتصادی برخی مشاغل و دهک‌های پایین جامعه به علت شیوع بیماری کرونا، سبدهای کالا بخشی از احتیاج آنها را رفع می کند.

وی اضافه کرد: سپاه آستارا در کنار دیگر ارگان‌ها، علاوه بر شناسایی کانون‌های آلوده به ویروس کرونا به ضدعفونی آنها اقدام کرده و توزیع ماسک و دستکش جزو برنامه هاست.

وی بیان کرد: محرومیت زدایی از روستاهای آستارا از اولویت های سپاه است و این نهاد با کمک کمیته امداد امام (ره) در سه سال گذشته برای نیازمندان ۵۵ واحد مسکن ساخته است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و سه هزار و ۸۰۰ خانوار آن تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha