۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 2854
کد خبر: 83716471
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱ اتحادیه صنفی در قزوین تعطیل می شوند

۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴
کد خبر: 83716471
۱۱ اتحادیه صنفی در قزوین تعطیل می شوند

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با توافق انجام شده از امروز/دوشنبه/ ۱۱ اتحادیه صنفی فعالیت خود را در این استان تعطیل می کنند.

منوچهر حبیبی روز دوشنبه با بیان این مطلب افزود: با اطلاع رسانی گسترده‌ای که صورت گرفت از مردم انتظار داشتیم که سفرهای نوروزی را تعطیل کنند و در منزل بمانند اما گویی عده‌ای همچنان این بیماری را جدی نگرفته‌اند و از خطر آنها آگاه نشده‌اند و تا خودشان دچار نشوند به حساسیت موضوع پی نمی‌برند.
وی افزود: قزوین از آنجا که در مسیر چند استان کشور قرار دارد همچنان شاهد عبور خودروهایی از استان‌های دیگر هستیم که این بی توجهی ایجاب می‌کند نظارت‌های خود را بیشتر کنیم.
حبیبی تصریح کرد: قرار گرفتن در مسیر استان‌های آلوده مانند تهران، مرکزی، گیلان و قم موجب شده همچنان مسافرانی از این استان‌ها از قزوین عبور کنند که تاکید کرده‌ایم با کمک نیروی انتظامی، هلال احمر، مرکز بهداشت مبادی ورودی را با دقت بیشتری رصد و کنترل کنند و هر فرد آلوده‌ای به استان خود بازگردانده شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: امروز جلسه‌ای با اصناف، بازاریان، سازمان صمت و اتحادیه‌های مختلف استان داشتیم و قرار شد به جز فروشگاه‌های مواد غذایی و کالاهای اساسی سایر واحدهای صنفی تعطیل شوند تا از تجمع بی مورد شهروندان جلوگیری شود.
حبیبی گفت: ۱۱ اتحادیه صنفی که ضروری نیستند قرار شده از امروز دوشنبه تعطیل شوند و فقط فروشگاه مواد غذایی فعالیت خواهند کرد تا مردم اقلام اساسی خود را تأمین کنند.
وی اظهار داشت: میوه شب عید مردم نیز به میزان کافی تأمین شده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.
حبیبی بیان کرد: تمامی اقدامات پیشگیرانه و تعطیلی مدارس و بازار برای تأمین سلامت مردم است و همچنان انتظار داریم با همراهی و مشارکت مردم شاهد کاهس ابتلاء به این ویروس و عبور از شرایط بحرانی باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha