۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۲۰:۱۷
کد خبرنگار: 1369
کد خبر: 83715594
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هم و غم مدیران استان رفع مطالبات مردم در پیشگیری از بیماری کروناست

اصفهان - استاندار اصفهان با اشاره به درخواست مردم در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا گفت: تمام هم و غم مدیران اجرایی استان رفع مطالبات مردم در این زمینه است.

عباس رضایی روز یکشنبه در حاشیه حضور در سامانه ارتباطات مردمی دولت(سامد) در استان در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشتر خواسته‌های مردم در همین زمینه است که در قبال آن باید تمام جوانب مختلف را نیز سنجید.

وی ادامه داد: تمام تلاش مجموعه اجرایی استان ضمن ایجاد آرامش، حفظ سلامت مردم و برآورده‌کردن مطالبات آنان در چهارچوب قوانین و مقتضیات است.

رضایی اظهار داشت: در این زمینه هم‌اکنون همدلی و همراهی خوبی بین مردم و مسوولان وجود دارد و امروز نیز بیشتر درخواست‌های مردمی در همین پیوند بود.
استاندار اصفهان تاکید کرد: مردم حق و حقوقی دارند و تمام تلاش ما نیز احقاق آن است.
رضایی با اشاره به ضرورت پیش‌بینی تمهیدات لازم توسط شرکت‌ها، کارخانجات و ادارات دولتی و خصوصی برای کاهش نیروی انسانی خود در این روزها گفت: بهره‌گیری از ظرفیت دورکاری، مرخصی دادن به افراد دارای بیماری زمینه‌ای مثل دیابت، امراض قلبی و امثال آن، از راهکارهایی است که می توان در این مقطع استفاده کرد.
وی ادامه داد: البته مردم نیز باید آگاهی داشته باشند که هدف از این گونه تمهیدات در خانه ماندن آنهاست نه‌اینکه از فضای تعطیلی جاری برای خریدهای غیرضرور یا مسافرت و امثال آن استفاده کنند.
رضایی با بیان اینکه نوروز امسال، اصفهان مانند بسیاری از نقاط کشور و جهان با مشکل بیماری کرونا مواجه است، تصریح کرد: مردم دیگر استان‌ها بدانند که اصفهان مقصد خوبی برای سفر نیست و از سوی دیگر مردم اصفهان هم بدانند که برای حفظ جان خود و قطع زنجیره این بیماری باید از حضور در استان‌های دیگر خودداری کنند.
وی با اشاره به ضرورت پرهیز از خریدهای غیرضرور تاکید کرد: مردم خودشان باید این مساله را رعایت کنند و به‌عنوان مثال خرید یا تعویض طلا، خرید کیف و کفش، لباس و پارچه و امثال آن اگر در مقطع زمانی دیگری هم انجام شود، هیچ مشکلی برای فرد و جامعه بوجود نمی‌آورد.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: البته برخی خریدها مثل مایحتاج خانه و خوراکی‌ها ضروری است لذا حتی فروشندگان این اقلام و بازارهای ارائه دهنده باید ساعات کاری خود را به منظور فرصت خدمات دهی بیشتر و کاهش جمعیت افزایش دهند.
رضایی ادامه داد: تصمیم‌گیری در باره تعطیلی اصناف نیاز به تدبیر دارد و به همه ابعاد باید به دقت توجه شود.
استاندار اصفهان صبح امروز با حضور در سامانه ارتباطات مردمی دولت از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱، درخواست‌ها، دغدغه‌ها، سووالات، شکایات و مشکلات مردم در باره مسائل مختلف به‌ویژه بیماری کرونا را شنید و دستور پیگیری و رفع برخی از آنها را صادر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha