۲۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۳۷
کد خبرنگار: 1368
کد خبر: 83712426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرونا میزان حوادث را در اصفهان کاهش داد

۲۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۳۷
کد خبر: 83712426
کرونا میزان حوادث را در اصفهان کاهش داد

اصفهان- ایرنا- برآیند آمار روازنه حوادث اعلام شده از سوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در روزهای شیوع ویروس کرونا نشان می‌دهد که میزان حوادث مختلف به ویژه رانندگی در این استان کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا، هر روز در استان اصفهان شاهد حوادث مختلفی شامل آتش‌سوزی، تصادفات رانندگی، ریزش چاه، سقوط از ارتفاع، مسمومیت با منوکسیدکربن هستیم اما در این روزهای پایانی سال و در حالی که ویروس کرونا در اصفهان شیوع یافته است حوادثی که به صورت روزمره از 125 و 115 اعلام می‌شود حکایت از میزان کاهش این موارد دارد.به طوری که در روزهای اخیر تنها سه حادثه ویژه با یک کشته و یک مصدوم در اصفهان رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان  روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 16 و 32 دقیقه روز سه شنبه گذشته یک مورد آتش سوزی فروشگاه مبل در خیابان مسجدعلی خوراسگان به سامانه 125 اعلام شد و نیروهای آتش نشانی از ایستگاه‌های شماره 4، 15 و 7 به محل اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: خوشبختانه این حادثه تنها خسارت مادی داشت و هیچ فردی آسیب ندید.

وی با اشاره به حادثه ریزش چاه در خیابان نشاط شهر اصفهان تصریح کرد: این حادثه عصر روز پنجشنبه رخ داد که نیروهای ایستگاه‌های شماره یک، پنج و 9 به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به عمق 12 متری این چاه و حضور دو کارگر مرد در آن بیان کرد: با تلاش آتش‌نشانان یک نفر از این افراد زنده از زیر آوار خارج شد ولی متاسفانه فرد دوم در دم جان باخته بود.

عباس عابدی مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان از احیای موفق یک مرد 34 ساله در شهرستان برخوار خبرداد و گفت: این مرد جوان که دچار ایست قلبی تنفسی شده بود با تلاش تکنسین‌های اورژانس حبیب آباد پس از 20 دقیقه عملیات احیا، به زندگی دوباره بازگشت.

وی اظهارداشت: این بیمار پس از رسیدگی های اولیه به بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان منتقل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha