۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 83711373
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه گناباد: به یاری همنوعان بشتابید

۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۴۰
کد خبر: 83711373
امام جمعه گناباد: به یاری همنوعان بشتابید

گناباد- ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: تعداد زیادی از آحاد جامعه در شرایط شیوع کرونا با مشکلات اقتصادی زیادی دست به گریبان و نیازمند همراهی همنوعان خود هستند.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شیوع بیماری خطرناک کرونا  از یک سو سلامتی همگان را در معرض تهدید قرار داده است و  رعایت موازین بهداشتی بسیار ضروری است و از طرف دیگر اقتصاد و معاش مردم به ویژه طبقات مستضعف و مستاجر را تحت تاثیر منفی قرار داده است.

وی ادامه داد: بسیاری از کسب و کارها تعطیل و درآمدها محدود شده و هزینه های زندگی با توجه به گرانی ها  افزایش یافته و مشکل را چند برابر کرده است.

امام جمعه گناباد گفت: در چنین شرایطی همه ما به خصوص کسانی که تمکن مالی بیشتری دارند باید با تاسی به قرآن و معارف اهل بیت (ع) به فکر همنوعان خود باشند.

صادقی نسب از مردم خواست اگر منزل و یا مغازه ای به اجاره داده اند با توجه به رکود کسب و کارها اجاره بها را تخفیف داده و یا حداقل یکی دو ماه به تاخیر اندازند. 

وی ادامه داد: کسانی که وضعیت مالیشان بهتر است از احسان و هدیه دادن به خویشاوندان فقیر و عائله مند و یا همسایگان و همشهریان بی بضاعت دریغ نکنند.

امام جمعه گناباد گفت: کسانی که طلبکارند و یا چک و سفته ای دارند که زمان پرداخت آن فرا رسیده و بدهکار توان پرداخت ندارد با مهلت دادن و یا قسطی کردن پرداخت چک و یا طلب با فرد بدهکار همکاری کنند.

صادقی نسب از کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی هم خواست کارگران سرگذر و روزمزد را به صورت موقت تحت پوشش قرار دهند. 

۲۲ بیمار با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان بهلول گناباد بستری هستند و تاکنون نتیجه آزمایش هشت نفر از مبتلایان به این بیماری در این شهرستان مثبت اعلام شده است.

سه بخش با ۶۰ تخت و یک بخش مراقبتهای ویژه برای بستری بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا در بیمارستان گناباد اختصاص یافته است.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha