۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۰۷
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84922162
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناباد: امضاهای طلایی فسادآور است

۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۰۷
کد خبر: 84922162
امام جمعه گناباد: امضاهای طلایی فسادآور است

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: امضاهای طلایی در بخشهای مختلف به دلیل آنکه احتمال اخذ رشوه در برابر این خدمات وجود دارد، فسادآور است و باید از این مساله پرهیز کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب روز دوشنبه در نشست مسوولان دستگاههای اجرایی گناباد با عنوان "تبیین عهدنامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر" ضمن تاکید بر لزوم عدالت محوری در خدمت به مردم و توجه خاص دولت سیزدهم در این زمینه افزود: برنامه ریزی و اجرای طرحهای مختلف اقتصادی و عمرانی باید به گونه ای باشد که تعداد بیشتری از مردم از مزایای آنها بهره مند شوند.

وی ضمن تاکید بر لزوم توجه به مشکلات مناطق محروم جامعه گفت: دولت مردمی و عدالت محور سیزدهم با دغدغه خاصی به مسائل و مشکلات مردم توجه دارد و با روحیه خستگی ناپذیر از هیچ تلاشی برای رفع تنگناهای مردم دریغ نمی کند.

امام جمعه گناباد همراهی مردم با  جمهوری اسلامی و حضور گسترده در صحنه دفاع از دستاوردهای آن را لازمه حفظ این نظام در برابر ترفندهای دشمنان و استکبار جهانی دانست و گفت: در سایه همراهی مردم با انقلاب هیچ باکی از ترفندهای دشمنان نمی توان داشت و همچنان استوار برابر این توطئه ها ایستادگی خواهیم کرد.

حجت الاسلام صادقی نسب خاطر نشان کرد: برخی از اشخاص خود را از رهبر معظم انقلاب انقلابی تر می دانند و در برخی از مسائل جلوتر از ایشان حرکت می کنند، در صورتی که باید به مسائل توجه داشت و همراه مقام معظم رهبری حرکت کرد.

۷۳۵ میلیارد ریال به شهرستان گناباد اختصاص یافت

فرماندار گناباد هم گفت: ۷۳۵ میلیارد ریال اعتبار در بخشهای مختلف عمرانی و اقتصادی از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای و توازن منطقه ای طی سالجاری به این شهرستان اختصاص یافته است.

رضا نصیری اضافه کرد: در دیدار اخیر مسوولان گناباد با مدیر کل اوقاف و امور خیریه هشت میلیارد ریال برای بهسازی و توسعه کمی و کیفی بارگاه امام زاده سلطان محمد عابد (ع) کاخک و همچنین مرقد علامه بهلول گنابادی اختصاص یافت.

فرماندار در ادامه بیان کرد: یک میلیارد ریال هم در اعتبارات استانی این شهرستان برای بهسازی و توسعه مرقد علامه بهلول گنابادی طی سال جاری تخصیص یافته است.

وی با اشاره دیدار اخیر مسوولان گناباد با معاونان اقتصادی و هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و پیشرفت مطلوب عمایات اجرایی خط ریلی یونسی بجستان به گناباد به عنوان قطعه نخست خط ریلی مشهد به زاهدان گفت: سرعت بخشی در تکمیل این طرح و از جمله احداث ایستگاه آن در گناباد مورد تاکید است که با تحقق قولهای مساعد مسوولان شاهد نتایج خوبی در این بخش خواهیم بود.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha